Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wij verkopen onze Kadjar ivm gezinsuitbreiding (7-pers. Scenic is onderweg )
Zie onderstaande link. https://link.marktplaats.nl/m1972807290 ... nt=app_ios
Nette auto dealeronderhouden in Frankrijk en Nederland.
Bij interesse reageer gerust middels pb of de link van marktplaats.
Ben net nieuw op deze forum en ontdek dat je een geleerde moet zijn om een foto toe te kunnen voegen, geen idee dus hoe.
Maar vanwaar de vraag of ik een en ander wil aanpassen etc.? Heb je interesse in de Kadjar?
A zo. Nee deze gr. Scenic heeft echt alles massage stoelen pan. dak 20” bose installatie etc. Enkel acc en verwarmbare voorruit ontbreekt de rest zit er alles op.
Toegevoegd in 18 secondes:
A zo. Nee deze gr. Scenic heeft echt alles massage stoelen pan. dak 20” bose installatie etc. Enkel acc en verwarmbare voorruit ontbreekt de rest zit er alles op.
@foto's : tijp je reactie en doe ipv versturen eerst, "voorbeeld", dan zal je merken dat je foto's kan toevoegen van op je pc. Bijlage.... Probeer maar en doe na het invoegen nogmaals "voorbeeld"... Zou moeten gelukt zijn. Als je tevreden bent : versturen.
Is ff uit het hoofd, van achter de pc is het makkelijker...
Vraag: Iemand enig idee wat het (praktijk)gemiddelde brandstofverbruik zou moeten zijn van een captur 1.6 E-tech Full hybrid BJ. 2023.
Ik kom zelf uit op een gemiddelde van 5,8 ltr/100km. Lijkt mij wat veel. Afgaande op de recensies die ik heb...
Sinds december in het bezit van de full option Captur full hybrid Esprit Alpine.
Super tevreden op wat kleine hoge toeren na.
Dus deze zomer op vakantie gegaan met de auto....en toen begon de pret met de 360 graden camera.
Regelmatig...
Al vanaf de aanschaf van een nieuwe Captur (nu 10 maanden) geleden kraken de remmen bij inparkeren, stoppen/wegrijden, in/uitstappen. Hiervoor bij de dealer geweest maar was een kwestie van inslijten van de remmen. Na 10 maanden en 7000 km nog...
Nu 10 maanden geleden mijn tweede nieuwe Captur aangeschaft omdat de eerste zo ontzetten goed is bevallen. Wat mij bij deze Captur 2 opvalt is het eigenwijze en nerveuze reageren van de cruise control. Als ik op stand eco rij en b.v. door...
Al vanaf medio juni attendeert de app op de 1.2.0. update die binnen enkele dagen geïnstalleerd zal worden over the air. Omdat er niets gebeurde bij de dealer geweest. Deze zegde toe de update te installeren dus auto dag naar de garage. Update lukt...
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.
Mijn Kadjar 1.2Tce Extase uit 2017 heeft geen achteruitrijcamera.Weet iemand of de bedrading hiervoor wel aanwezig is?(voorbereid) Of moet er nog een module en alles geinstaleerd worden?
B.v.d