Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : Laguna hatchback_ Bouwjaar : 2000 _ Brandstof : Benzine_
Misschien dat iemand het weet
Bij een koude motor valt de motor dood en alle lampje op dashboard gaan branden, zonder eenige voormelding (niet stoteren geen gekke geluiden helemaal niks).
Starten daarna lukt of gelijk in een keer of je moet een tijd wachten tot het wel lukt.
Nu is dit niet zo handig als je aan het rijden bent en hij stil valt op een rotonde, dan breekt het zweet me al uit en hoop ik dat hij snel weer aangaat.
Soms helpt het nog om hem snel in zn 2 te zetten en koppeling op te laten komen maar dan moet je echt heel rap zijn.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Een kennis van me heeft een renault megane scenic (72-GB-TZ) en daar is sinds kort spontaan de tellercluster en de climate control er mee op gehouden.
Dat heet, beide blijven zwart, en werken niet.
Nu is de tellercluster...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Mijn Espace IV uit 2008; De radio valt uit of gaat spontaan aan. Soms staat er wel een zenderfrequentie, maar is er geen geluid en soms kan ik wel door zenders scrollen. Helaas vaker uit dan aan …. , wat ik ook doe. Zowel bediening op stuur als...
Ik heb een renault megane bouwjaar 2016.
Afgelopen weekend ben ik stil komen te staan met de auto.
Tijdens het rijden sloeg de boordcomputer op hol waardoor alle lampjes begonnen te knipperen. Auto sloeg af en als ik de auto weer wilde...
Bij hogere snelheid (vanaf 110 km per uur) valt soms de druk van het gaspedaal weg.( het lijkt dan alsof je door de druk heen gaat) Auto rijdt dan al een tijdje, gebeurd alleen bij hogere snelheid en ook niet elke rit.