Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hi, ik wilde een andere radio inbouwen, maar dat lukt niet, omdat ik dan 1 stekker over houd. Nu wilde ik mijn originele radio weer terug zetten, maar moet ik een code invoeren en ik heb natuurlijk weer geen idee waar die is. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Na het wisselen van inbouw radio naar de standaard radio van renault moet ik de code invoeren
Geen idee wat de code is. Na 1234 geprobeert te hebben krijg ik een error die ik na het resetten (loskoppelen) weer terug krijg.
Hoe krijg ik die error eruit en kan iemand mij helpen met de juiste code?
Accu losgehaald en natuurlijk vraagt de radio om een code.
We hebben de auto paar maanden geleden gekocht en nergens in de boekjes zijn de nummers te vinden.
Radio is origineel, voor zover wij weten nog nooit uitgebouwd.
VIN = VF1EM0U0635467054
Als iemand voor mij de code heeft, vast bedankt
Ronald
ik heb nog steeds geen antwoord kunnen krijgen op mijn vraag, is er nog iets nodig om de code van deze radio te achterhalen?
deze radio komt uit mijn renault scenic die weg is voor export en nu ik hem wou aansluiten in mijn bmw waarvan de radio stuk was vraagt hij ineens een security code.
het is een beckers traffic pro
model no: BE 4745
serial 25016792
EC 109
77 11 212 298
021473
Waarschijnlijk is dit al eerder gemeld, deze info kunnen we weinig mee. Het eerste bericht bovenaan deze topic zal je uitleg geven over de info die nodig is.
jornv schreef:ik heb nog steeds geen antwoord kunnen krijgen op mijn vraag, is er nog iets nodig om de code van deze radio te achterhalen?
Ik denk dat de code (5 cijfers) niet met ons tooltje te achterhalen is. Eens even zoeken naar een Becker of Blaupunkt code calculator, ik had ze vroeger voor veel radio's, maar ja, ben ondertussen een pc verder, dus waar dat gebleven is
-- Heb je even een PB verzonden met een mogelijke oplossing.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Mathijs: dank voor snelle reactie. Ik krijg echter als ik de radio aanzet op het display de melding "code". Wat moet ik doen om de code daadwerkelijk in te kunnen voeren zoals op pagina 1 aangegeven ?
jacques1956 schreef:... display de melding "code". Wat moet ik doen ..
Is zelfde probleem als forumlid Djoelz ( post101605.html#p101605 ), waarop forumlid Bobo het volgende antwoord gaf
Bobo schreef:dan moet je een tijdje wachten tot er 0000 verschijnt, kan soms tot wel 45 min duren. Spreek uit ervaring, als je de code een aantal keer verkeerd heb ingevoert moet je steeds langer wachten. Dus geduld en genieten van de zon ( als je het overdag doet). Succes!
Hopelijk heb je hier wat aan.
edit: linkje doet het niet ?
staat op pagina 8, linkje gaat naar pagina 9 ipv het bericht.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender