Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Geen flauw idee, niet de volledige gegevens namelijk
debbyendanny schreef:gegevens zijn...
radionr: 8200505114
Renault code: rnrd7650016104
secuur code: x 168
2839
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Hallo leden,
Ik heb een nieuwe accu gemonteerd in mijn megane en geen code cab de radio.
Op de radio staat het volgende nummer: 8200256141TW706
Wie kan mij helpen aan de code.
Alvast bedankt!
Groet,
Pinchee
Zoals de meesten hier heb ik ook problemen met de pincode van mijn autoradio. In de garage hebben ze er een nieuwe accu ingezet, daardoor is de stroom er af geweest en doet de autoradio het niet meer. Althans, hij blijft dus vragen om een pincode....
Ik heb nu de radio er voorzichting uitgesloopt, en 2 foto's van de stickers op de zijkant gemaakt. Kan iemand daarmee achterhalen wat de pincode van de radio is? ALvast ontzettend bedankt!!!!!!!!
Pinchee schreef:Op de radio staat het volgende nummer: 8200256141TW706
Wie kan mij helpen aan de code.
3213
PincodePleite schreef: Kan iemand daarmee achterhalen wat de pincode van de radio is?
rad1.jpg
1935
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Na wisselen van de accu is de autoradio van mijn moeder de code kwijt.
Renault Clio, 25-RG-TP
codes op de radio: RENAULT 8200 409 475 ---
8200409475ST S199-SECURITY
Hallo,
na los koppelen van accu is er geen werkende radio meer
Het gaat om een Renault scenic uit 2003.
op de radio staan de volgende nummers.
Model 22DC278/62R
prod no FD0302480029758.
Rechts onder de streepjes code 8299150474TF226
horst2 schreef:codes op de radio: RENAULT 8200 409 475 ---
8200409475ST S199-SECURITY
7806
jaconi schreef:Model 22DC278/62R
prod no FD0302480029758.
Rechts onder de streepjes code 8299150474TF226
5164
Vincent026 schreef:Model nr 22DC279/62z
T0Q773
RN279F10139962
PROD NO: FD0101350139962
9208
Hallo ik heb een Renauld megane scenic 1.6 16v 2005 met kenteken 70-LL-FF en hij is vandaag bij een monteur geweest die de stroom er heeft afgehaald. Nu werkt de radio niet meer en moet er een code ingevoerd worden . Ik heb de auto nu een jaar en heb de papieren nagekeken maar er staat geen radiocode in ook kan ik de radio er niet uithalen omdat ie in het dashboard is ingebouwd . Weet iemand hoe ik aan de code kan komen?
IK HEB MIJN ACCU MOETEN VERWISSELEN VAN MIJN RENAULT MEGANE STATION DIESEL UIT 2006.
DAARBIJ VALT NATUURLIJK DE RADIO OOK UIT EN NU BEN IK MIJN CODE KWIJT.
KAN IEMAND MIJN HELPEN MET DE CODE?
Hallo,
Na een doorgebrande zekering heb ook ik geen radio meer. Kan iemand mij daarmee helpen?
Ik heb een Clio 3 kenteken 39-RX-LG met Update list radio. Voor de duidelijkheid Securitycode: Q752 (ik kreeg de foto niet gedraaid
Alvast bedankt!
Kan iemand mij helpen met een radiocode?
Voor een Renault Twingo van 2001
Radionummer: 8200041271
Modelnummer: 22DC239/62P
Renaultcode: 239F10043094
Prod. nummer: FD0001430043094
zoveel gegevens, maar de juiste zie ik er niet tussenstaan.
Kunnen jullie mij aan de code helpen. Geen toegang meer na vervanging accu.
Het betreft een Carminat Navigation Informée 2
Op de sticker aan de zijkant staat:
Renault 8200 964 809
8200964809T E909-Security
Marcoutreg schreef:Mijn model nummer 22DC279/62P
Productienummer FD0100190087262,
Renault scenic 2000, heb nog meer codes die op radio staan, hoop dat dit genoeg is.
Helaas ijle hoop, kijk nog even naar de openingspost.
Ralph68 schreef:Het betreft een Carminat Navigation Informée 2
Op de sticker aan de zijkant staat:
Renault 8200 964 809
8200964809T E909-Security
1460
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...