Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb net een clio uit 2009 als 1e autootje aangekocht.
Buiten wat kleine mankementjes, blijkt ook dat de Radiocode zoek is.
Ik heb de verkoper gecontacteerd, maar hy weet van niets.
Na veel zweten en zwoegen heb ik de radio eruit gekregen.
Zou iemand mij kunnen helpen de code te achter halen?
Mvg
Volgens mij ben je vergeten, de code is 3066
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
paraman schreef:Kan iemand me helpen heb de hele radio al beschadigt maar krijg hem er niet uit
Een tijdje geleden ook geprobeerd zonder het juiste gereedschap
De kunst bleek te zijn om de pinnetjes (ik gebruikte inbussleuteltjes) niet te ver in de gaatjes van de radio te steken, om zo de klemmetjes er achter daar binnen toe in te drukken
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
hallo hebben jullie de code voor deze radio komt uit een renault kangoo 2019
part code 281156903A
supplier code 417434
model no harn1004 rv3s-r3020e-p
cncid c-15335
281156903rts077
4-11-2019
Jan Mars
janjan38 schreef:hallo hebben jullie de code voor deze radio komt uit een renault kangoo 2019
part code 281156903A
supplier code 417434
model no harn1004 rv3s-r3020e-p
cncid c-15335
281156903rts077
4-11-2019
Jan Mars
Probeer 7999 maar eens
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
help.... hoef zeker niet te zeggen dat ik ook de code zoek. Even snel een carkit er in zetten dus stroom er af en pats.... code... help anders heb ik een zeer boze vrouwtje.
help.... hoef zeker niet te zeggen dat ik ook de code zoek. Even snel een carkit er in zetten dus stroom er af en pats.... code... help anders heb ik een zeer boze vrouwtje.
marcelmontage schreef:help.... hoef zeker niet te zeggen dat ik ook de code zoek. Even snel een carkit er in zetten dus stroom er af en pats.... code... help anders heb ik een zeer boze vrouwtje.
Met code 1784 gaat zij misschien weer aardig doen
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
marcelmontage schreef:help.... hoef zeker niet te zeggen dat ik ook de code zoek. Even snel een carkit er in zetten dus stroom er af en pats.... code... help anders heb ik een zeer boze vrouwtje.
De auto van mijn ouders had laatst een lege accu. En nu raad je het al de autoradio werkt niet meer. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen?!
Betreft een Renault Kangoo uit 2006.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?