Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
heb een renault trafic 1983 op benzine gekocht als camper.
leuk ding alleen weet waar onderdelen van dat soort wagens kan kopen
heb al problemen met een waterslang van de top motor naar de radiator al niks op te vinden zijn
ook niet via googel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
]hallo forum liefhebbers.
ik heb al een paar jaar een Renault traffic 1 camper uit 1985. De laatste keer voor de apk. maar wordt nu afgekeurd om roest in de koplampen.
Ik zoek een paar koplampen het merk is Valeo 068968 en 068967 link en rechts....
Ik zoek de bevestigingsschroeven om het bagagerek van mijn Grand Scenic III vast te zetten. Een soort van holle ruimte pluggen die zich uitzetten als je ze vast schroeft.
Ik heb van een verkochte auto nog wat nieuwe reserveonderdelen liggen.
Alles mag weg voor de helft van de prijs.
10l Shell Helix Ultra motorolie spec Ren 0720(FAP) €40
Bosch aerotwin ruitenwissers €17,50
Ruitensproeierpomp €7,50
Ferodo remblokken...
Hallo,
Ik hoop een pakkende titel gevonden te hebben om de aandacht te trekken. Ik heb sideskirts liggen van een volgens mij renault 9(wit). Ik ben hier (een ruimte die niet van mij is) aan het opruimen en ik kan ze wegbrengen, maar veel liever geef...
Vraagprijs: € bieden
Foto's: vragen voor specifieke afbeeldingen of onderdelen
Heb een partij onderdelen over van mijn restauratie.
Mogen weg voor een leuk bedrag, geen hoofdprijs.
Mocht u specifieke delen zoeken, laat het me weten. De foto's zijn...
Ik heb pas een trafic van 2017 aangekocht en heb een vraag over het instaleren van een trekhaak bij dit model. Is er elektra... plug en play stekkers... voorbereiding bij een trafic en zoja is dat bij alle modellen en...