Goedemiddag,
Ik ben in bezit van een Renault Twingo sport. Ik vroeg me af welke mogelijkheden er zijn om het sneller te maken. Ik heb gekeken naar chiptuning maar ik weet niet of je dan veel verschil merk kwa accelaratie. Sportuitlaat heb ik er al onder. Welke opties onder de 1500 euro zijn er nog meer?
Renault Twingo sport Tunen
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 25 mei 2025 23:04
- Actief als: particulier
Re: Renault Twingo sport Tunen
Een ongeblazen motor valt niet heel veel te 'tunen'.
De uitlaat heb je aangepakt,bijv het inlaattraject dmv 'sport'luchtfilter. Een evt software aanpassing kan iets verbetering geven.
Het modificeren van de cilinderkop ook,dat is echter kostentechnisch niet rendabel.
De uitlaat heb je aangepakt,bijv het inlaattraject dmv 'sport'luchtfilter. Een evt software aanpassing kan iets verbetering geven.
Het modificeren van de cilinderkop ook,dat is echter kostentechnisch niet rendabel.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-