Resonerend geluid uit linker ventilatie

Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
de haas
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2012 21:13
Actief als: particulier

Resonerend geluid uit linker ventilatie

Bericht door de haas »

Laguna GT:
2009:

Beste mensen, ik heb jullie hulp nodig bij een vervelend probleem. Ik ben eigenaar van een Laguna GT bouwjaar 2009. Ik heb de auto nieuw gekocht in 2009 en na een jaar kwam er een trillend - resonerend geluid uit het ventilatie systeem aan de bestuurders kant. Ik ben toen teruggegaan met de auto naar de dealer en deze heeft het probleem opgelost. Waar ik dacht dat het 1 van de vaantjes zou zijn van het roostertje, bleek het de onderkant van het dashboard te zijn, ten hoogte van de schakelpook die een trilling veroorzaakte. Deze trilling werkte door en kwam dus als geluid uit het ventilatiekanaal.
De dealer loste dit op door een blokje tussen het verlengde van de middenconsole en het dashboard te klemmen. Nu bijna 2 jaar verder is opeens het geluid weer terug, terwijl het blokje er nog netjes zit tussen geklemd. Vandaag teruggegaan naar de dealer, maar deze wilt nu alleen maar kijken als ik de knip open trek, minimaal 8 uur moest ik betalen. Ik vond dit niet echt terecht, ik heb 3 jaar geleden 48000 euro betaald en nu is de auto uit de garantie en geeft de dealer niet thuis. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem, dus als iemand een oplossing weet......................

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Estate2008
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 apr 2011 17:28
Actief als: particulier

Re: Resonerend geluid uit linker ventilatie

Bericht door Estate2008 »

Ik heb ergens gelezen dat de bedrading van je tweeter onder het raam een sticker om zich heen heeft. Dit zou trillen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht