rLink en media iPhone

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
Mathiasspruyt
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2018 12:18
Actief als: particulier

rLink en media iPhone

Bericht door Mathiasspruyt »

Hoi allen
Vanaf februari zal ik een hopelijk trotse eigenaar zijn van een Zoe Limited R110.
Ben vandaag wat gaan spelen met de rLink in de garage. Lijkt me een beetje een gedateerd en soms omslachtig systeem maar voor de basispunten zeker dik ok!
Echter,toen ik m’n iPhone 6s (iOS 12.1.1) via USB verbonden had,kon ik wel muziek van iTunes afspelen,maar geen foto’s of filmpjes bekijken. Voor alle duidelijkheid,de wagen stond stil, zonder “draaiende” motor. Niet dat het bekijken van foto’s een levensreddende functie is,maar ik zou het wel spijtig zijn als het niet zou werken. In de reclamefilmpjes is het immers al iPhone wat de klok slaat. Stel: ff opladen maar niet meteen zin om een koffie te gaan drinken,even familiealbum doorbladeren of een filmpje kijken...
Iemand enig idee of dit een “bug” is of dat Renault dit niet toelaat vanop een iPhone, of...
Van harte dank alvast!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: rLink en media iPhone

Bericht door Sordone »

R-link bouwt alleen een audioverbinding op via Bluetooth zover ik weet. Als je films wilt kijken dan moet je ze op een usb stick kopieren. Dat werkt heel goed mits je de framerate onder de 25 fps houdt.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Mathiasspruyt
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2018 12:18
Actief als: particulier

Re: rLink en media iPhone

Bericht door Mathiasspruyt »

Hi Sordone
Alvast bedankt voor je antwoord.
In de filmpjes van Renault zelf is dacht ik wel te zien (en in de handleiding staat dit ook) dat, wanneer je je smartphone via usb verbindt,je alvast zeker de foto’s die zich erop bevinden kan raadplegen... Natuurlijk blijft de handleiding vaag wat betreft compatibele smartphones,types bestanden, etc...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht