Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Zijn er nog meet Rlink2 gebruikers die na samsung update versie 11 problemen hebben met koppelen via BT en binnen halen van contacten?
Na 1ste koppeling geen probleem mbt binnen halen contacten. Na uitzetten Rlink2 en weer aanzetten blijf Rlink zoeken naar contacten.
Versie 7 op andere foon geprobeerd, geen probleem. Versie 10 voorheen geen probleem.
Ja, ook zelfde probleem. Elders een truc gevonden waarbij je het bluetooth protocal heen en weer moet schakelen in de android development opties, maar op mijn werk telefoon is dit vergrendeld. Bij de vorige auto met 10 jaar oude RT6 nav werkte het wel gewoon.
Maar moet van de rlink toolbox eerst een mise a jour du systeme geinstalleerd zien te krijgen voordat ik uberhaupt iets met de rlink store kan doen...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn nieuwe Talsiman komt met een easylink met SW versie 283C39788R , deze is al 3 jaar niet geupdate. Ik begrijp dat deze alleen door de renault dealer geupdate kan worden , omdat deze versie de OverTheAir updates blokkeert. Je zou hem moeten laten...
iemand ervaring met een Carlinkit (Android 13) icm Rlink2 radio?
ik heb een draadloze USB Android Auto dongle en dat werkt perfect, Rlink2 herkend hem direct.
dacht ik ga een stapje verder en schaf een Carlinkkit aan, dat is een USB...
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...