Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hallo,
ik ga straks een scenic 2.0i TECH ROAD lpg g3 bekijken uit 2006 heeft iemand ook ervaring met dit model en waar moet ik opletten.
groetjes Gerrit
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds vrijdag de Renault Scenic E-tech. Wat een wagen, rijdt heerlijk. Maar nu krijg ik het toch niet voor elkaar om die auto synchronisatie te activeren.
Hij zegtabonnement voor app gebruik gedeactiveerd.
IMG-20240921-WA0001.jpg...
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...
Ik lees al een tijdje aandachtig mee op dit forum. Wij hebben ervoor gekozen om te wachten op de uitvoering met V2G. Nu vroeg ik me af of er al iemand is hier die meer duidelijkheid van zijn\haar dealer heeft gekregen over...
Wij waren er als de kippen bij om een R5 te bestellen, gebruik makend van de R5 Pass.
Zonder de discussie te willen voeren over de toegevoegde waarde van deze pas, is er al iemand die concrete informatie heeft over wanneer zijn auto geleverd gaat...