Sleutel kaart + dashboard

Gebruikersavatar

Topic author
Ruud30
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 apr 2014 21:53
Actief als: particulier

Sleutel kaart + dashboard

Bericht door Ruud30 »

Hallo allemaal,

Mijn oude (2002) vertrouwde Espace is overleden en rij sinds gisteren in een Grand Scenic (2007) moet zeggen zeer fijne auto ook :)

Maar heb wel een aantal vragen die jullie wellicht kunnen beantwoorden?

Bij mijn Espace ging de spanning op de sigarettenplug bij het insteken van de sleutelkaart en het dashboard ging in werking! Bij de Scenic moet ik hiervoor eerst de motor starten om dit in werking te stellen! Kan dit een instelling zijn die door mij of de dealer veranderd kan worden? Of is dit normaal bij dit type?

Ook zit er in het dashboard kastje een yatour digital music charger, hierop kan je een USB stick aansluiten of een aux kabel.. ik heb een aux kabel met mijn telefoon verbonden alleen ik krijg geen geluid op mijn boxen! Iemand enig idee mits hij correct is aangesloten hoe ik deze opzoek in de functies van de orginele radio?

Verder wou ik ook weten of de auto is uitgerust met keyless acces want volgens het boekje is dit wel het geval , er zitten ook zwarte plaatjes achter de klinken aan de buitenzijde alleen ik krijg er geen geluid uit haha kan dit ook geactiveerd worden door bvb een combinatie van knoppen indrukken op de 3 knops kaart ofzo?

Ik dank jullie alvast hartelijk voor de eventuele antwoorden

Groeten Ruud

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht