Goedemiddag allen,
Nog steeds enthousiast over onze nieuwe "Black Edition" echter 1 groot minpunt, de "sleutel" ofwel de afstands-bediening. Dat vind ik nu eens een mooi onding, Groot ligt goed in de hand maar heeft geen mogelijkheid om aan de sleutelbos te hangen. Geen gaatje om een ring door te halen, en poepeglad; schuift uit mijn broekzak, zelfs aks ik gewoon in de auto stap ligt de sleutel soms na de rit op de zetel. Ook thuis, ik wil vertrekken en steeds zoeken waar de sleutel ligt. Hoe doen jullie dat? zijn er recipiënten om die kaart in te steken en waar wel een mogelijkheid in voorzien is om aan mijn sleutelbos te hangen? Mss vinden jullie dit mieren neuken, maar ik vind het niet praktisch, waarom moet dat nu zo groot zijn? En waarom zit er geen opening in? Of heeft er iemand een oplossing hiervoor?
mvg
Dirk
Sleutel Kadjar
-
Dirk_P.
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
-
Whiteblack_kadjar
- Lid - eerste logo binnen

Re: Sleutel Kadjar
Goedkoopste oplossing is een key case op AliExpress voor € 3,82.Dirk_P. schreef:Goedemiddag allen,
Nog steeds enthousiast over onze nieuwe "Black Edition" echter 1 groot minpunt, de "sleutel" ofwel de afstands-bediening. Dat vind ik nu eens een mooi onding, Groot ligt goed in de hand maar heeft geen mogelijkheid om aan de sleutelbos te hangen. Geen gaatje om een ring door te halen, en poepeglad; schuift uit mijn broekzak, zelfs aks ik gewoon in de auto stap ligt de sleutel soms na de rit op de zetel. Ook thuis, ik wil vertrekken en steeds zoeken waar de sleutel ligt. Hoe doen jullie dat? zijn er recipiënten om die kaart in te steken en waar wel een mogelijkheid in voorzien is om aan mijn sleutelbos te hangen? Mss vinden jullie dit mieren neuken, maar ik vind het niet praktisch, waarom moet dat nu zo groot zijn? En waarom zit er geen opening in? Of heeft er iemand een oplossing hiervoor?
mvg
Dirk
Daar zit gelijk een haakje aan waar je de rest van je sleutels aan kan bevestigen. Hieronder vind je de link.
https://s.click.aliexpress.com/e/bKuohS9w
Mvg,
Rob
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Dirk_P.
Topic author - Lid

Dit onderwerp heeft nog 4 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Storing, controleer parkeerrem en lampje oranje sleutel brand
door Vulptereen » 23 nov 2025 17:47 » in Megane E-TECH -
Reacties: 0
Weergaves: 2628 -
Laatste bericht door Vulptereen
23 nov 2025 17:47
-
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 261 -
Laatste bericht door nikk
08 mar 2026 14:29
-
-
Weergaves: 1007 -
Laatste bericht door BS1989
11 apr 2025 20:46
-
-
(Kadjar) Trekhaak in backorder Renault probleem.
door Theotrucker » 18 apr 2025 10:48 » in Techniek algemeen -
Reacties: 1
Weergaves: 564 -
Laatste bericht door Kata
18 apr 2025 20:42
-
-

-
Waar vind ik het kaartje( navigatie) in mijn renault kadjar Bj 2020. Het is nergens te vinden
door CapturGer » 06 aug 2025 21:22 » in Renault TomTom Navigatie -
Weergaves: 656 -
Laatste bericht door CapturGer
06 aug 2025 21:22
-

-
Kofferbakbescherming Easyflex tbv Kadjar 2019
door mvdw310 » 01 nov 2025 22:09 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Weergaves: 479 -
Laatste bericht door mvdw310