sleutelbehuizing
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
sleutelbehuizing
Bij mijn Espace uit 1999 heb ik twee autosleutels, allebei met een drukknopje op de sleutelbehuizing om de afstandsbediening te laten werken. Alleen is bij allebei de sleutels het middengedeelte op de sleutelbehuizing losgelaten door het gebruik. Volgens de Renaultdealer wordt deze behuizing niet meer geleverd door Renault.
Heeft iemand voor mij een tip hoe ik aan twee van die nieuwe gedeelten van de behuizing kan komen? Eigenlijk heb ik alleen het gedeelte waar de baard niet aan vast zit, nodig. Dan kan ik het binnengedeelte volgens mij gewoon overzetten.
Heeft iemand voor mij een tip hoe ik aan twee van die nieuwe gedeelten van de behuizing kan komen? Eigenlijk heb ik alleen het gedeelte waar de baard niet aan vast zit, nodig. Dan kan ik het binnengedeelte volgens mij gewoon overzetten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 sep 2013 20:10
- Actief als: particulier
-
- lid
- Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31
Ik heb hetzelvde probleem ook ooit een keer gehad.
Ik ben toen naar de plaatselijke Renault Dealer gegaan en heb aan de magazijnchef gevraagd of hij niet een paar 'oude' espace3 handzenders had liggen. Ik mocht toen zoeken in een doos vol met sleutels en sleutelzenders, met als resultaat dat ik huiswaards keerde met 4 perfecte sleutelkastjes
En wat nog het mooiste was...........ze waren GRATIS !!!!!!
Ik ben toen naar de plaatselijke Renault Dealer gegaan en heb aan de magazijnchef gevraagd of hij niet een paar 'oude' espace3 handzenders had liggen. Ik mocht toen zoeken in een doos vol met sleutels en sleutelzenders, met als resultaat dat ik huiswaards keerde met 4 perfecte sleutelkastjes

Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Bedankt, maar helaas heeft mijn plaatselijke Renaultdealer dat niet aangeboden....demi schreef:Ik heb hetzelvde probleem ook ooit een keer gehad.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan