Hallo,
Ik kan de autodeur niet meer op slot zetten middels mijn beide sleutelkaarten. Wat kan hier de oorzaak zijn?
Groet
Sleutelkaart Renault Laguna II 2.0 bj 2005
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31
- Actief als: particulier
Re: Sleutelkaart Renault Laguna II 2.0 bj 2005
U kunt dus niet meer afsluiten, dus ga ik er vanuit dat openen nog wel gaat.....dan is de microswitch van de button sluiten defect of los van de inwendige printplaat. op MP staan tal van aanbieders die deze kaarten kunnen repareren.
Mocht openen en sluiten niet meer mogelijk zijn dan is het aanneembaar dat de batterij leeg is welke zich bevind achter de inwendige noodsleutel
Mocht openen en sluiten niet meer mogelijk zijn dan is het aanneembaar dat de batterij leeg is welke zich bevind achter de inwendige noodsleutel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 09 jan 2018 21:56
Re: Sleutelkaart Renault Laguna II 2.0 bj 2005
Hallo Lagunarijder,ik heb het ook eens gehad met mijn laguna uit 2002
Je kan het volgende doen om je auto niet afgesloten achter te latenAls alle deuren dicht zijn ga je via het linker achterportier erin en via de schakelaar op de of bij de armsteun doe je de deuren op slot en gooi je l achterdeur dicht,nu zijn alle deuren dicht,openen kan je weer met de kaart doen.Reparatiewinkel EDE kan voor 35 eu je sleutel repareren of anders een nwe halen in nieuwegein
grtn en suc6
VB
Je kan het volgende doen om je auto niet afgesloten achter te latenAls alle deuren dicht zijn ga je via het linker achterportier erin en via de schakelaar op de of bij de armsteun doe je de deuren op slot en gooi je l achterdeur dicht,nu zijn alle deuren dicht,openen kan je weer met de kaart doen.Reparatiewinkel EDE kan voor 35 eu je sleutel repareren of anders een nwe halen in nieuwegein
grtn en suc6
VB
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut