Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dat zout en sneeuw op mijn vloer verdwijnt blijkbaar naar de zijkant.Met de hand te voelen is de vloermat plat en loopt het water gewoon onder de mat via de zijkant.In mijn oude zweedse volvo lag een mat met opstaande kanten.Je pakte ze vast en kieperde die sneeuw gewoon naar buiten.Dit wknd ga ik op speurtocht naar dit euvel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de Arakana Esprit Alpine van 2024 vreemde is als ik me cockpit zoals ik hem heb afgesteld met me dagteller rechts in beeld en ik kom volgende dag in de auto is het weg en moet ik het weer opnieuw instellen erg vervelend wie o wie heeft hier...
Wat zijn de uitvoeringen waarin ze verschenen zijn ?
Ik zoek ze in jaartallen 2022 - 2023 met max 20.000 op de teller
Kan iemand mijn daar een overzicht van geven ?
Ik wil een stroomdraad van de accu naar de laadruimte trekken. Heeft iemand daar een mooie route voor? Voorlopig gaat het om één dunne draad voor een waterpompje en een ledlampjes. Later volgt een definitieve voorziening naar een huihoudaccu.