Ik heb een probleem met een kangoo uit 2000 1.9D
startonderbreker wilde niet meer uitschakelen.
rekeneenheid uit dashboard gehaald en van de print bleken de helft van de sporen gebroken te zijn. (slechte constructie, gaten zitten er om connector aan pcb te fixeren, maar alle kracht komt op de soldeerverbinding omdat er geen felsbussen in de connector geplaatst zijn)
de breuken die ik kon vinden heb ik hersteld en rekeneenheid terug ingebouwd. de deurvergrendeling heb ik terug in kunnen leren, maar na een half uur ofzo is die weer vergeten, starten lukt nog altijd niet, rode led in dashboard blijft snel knipperen.
Op de sloop een rekeneenheid met matchende sleutel gehaald, als ik die inbouw werkt de cv wel, maar de startblokkering blijft intact.
Is er iemand in de buurt van Geldrop die mij verder kan helpen? (de dealer wil me ook wel helpen, maar dan kost het me een paar honderd euro want die wil dan de ECu+rekeneenheid+sleutels voor me bestellen)
Is er voor dit type kangoo ook nog een noodcode mogelijk? bij mij gaat de led niet langzamer knipperen als ik de cv indruk met sleutel in contact.
startonderbreker
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 06 mei 2025 18:51
- Actief als: particulier
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut