startvergrendeling

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
jeroen
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:17
Actief als: particulier

startvergrendeling

Bericht door jeroen »

hey, eerste keer dat ik post en direkt een stevige ...

al geruime tijd wou de startvergrendeling soms niet afslaan (zowel met originele als reserve sleutel), na vier weken stil te staan (door vakantie) deed de auto niets meer. de batterij afgekoppeld voor een half uurtje, terug aangesloten, sleutel in contact en ja hoor ... hij startte, even goed gereden voor batterij op te laden ... maar

nu doet hij niets meer, je hoort duidelijk dat starter het doet en motor wil starten maar je kan geen gas geven en dus ook geen diesel in de verstuivers jagen / batterij is geladen want radio en lichten doen het perfect.
knipperlicht flikkert steeds snel, met originele en reservesleutel,
batterij weer los en terug vast maar geen succes deze keer.
sleutels voorzien van nieuwe batterij, printplaatjes proper geblazen ... geen oplossing.
garage gebeld en startcode gekregen en uitleg hoe het moet (sleutel in contact, contact aan, centrale vergrendelingsknop induwen richting 'gesloten auto' wachten tot lichtje traag pinkt en bla bla ... geen startende auto.

het is een kangoo 19 diesel RTE, 1870cc, 59kW van 27/09/2000

als ik niet snel iemand vind die weet wat te doen dan trash ik die bak met een voorhamer!!! welke idioot vindt er een startvergrendeling uit die niet definitief uit te schakelen is??? de mensen van de garage spraken over nieuw slot met sleutel, transponder, injectie bla bla bla en dit alles moet dan ook nog eens gecodeerd worden en geplaatst ... duizend euro was een zéér goedkope schatting ...

ik hoop dat er hier wat slimme koppen zitten want ik heb dat autootje NODIG!!!

mvg JEroen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
jeroen
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:17
Actief als: particulier

Re: startvergrendeling

Bericht door jeroen »

blijkt dat ze vree veel geluk heeft gehad want 't zijn de twee sleutels die raar maar waar exact dezelfde fout hebben ... zijn meerdere malen nagekeken omdat garagist 't niet kon geloven

...

kangoo huppelt terug rond

grts

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in