Nu wilde ik het stelmotortje van de oude lampen over zetten naar de nieuwe, maar dit past niet.
Het stelmotortje van de huidige lampen heeft een wit rond "pinnetje" van een paar mm dik wat in de lamp klikt en de reflector hoger en lager doet kantelen. Dit pinnetje past niet op het nieuwe model lamp. Daarin zit meer een gleuf (wedge vorm) (zie foto 3).
Nu dacht ik dat alleen bij de fase 1 Twingo (met de oranje losse knipperlichten) het stelmotortje een probleem was en dat de heldere koplampen zonder aanpassingen (nieuw stelmotortje?) op mijn model Twingo zouden moeten passen?
Of moet ik dan echt de originele fase 3 lampen van de dealer hebben? Die zijn natuurlijk wel een stuk duurder dan de imitatie lampen. Die zouden toch perfect moeten passen als ze zoveel worden verkocht zou je denken.
De huidige lamp, heb helaas geen foto gemaakt van het stelmotortje, zit nu weer gemonteerd:

De nieuwe lamp:

Hier moet het stelmotortje op vast worden geklikt op de nieuwe lamp (de stalen beugeltjes zijn voor het transport en moeten worden verwijderd):