Alle forumgenoten hier erg bedankt voor jullie geweldige reactie's, ik ben ook hier weer een stuk wijzer geworden, ik had nog nooit van plakloodjes aan de binnenkant van een velg gehoord.
Ik snap nu wat er bij de dealer gaat gebeuren, alle wielen worden gecontroleerd en mochten ze aangepast moeten worden dan is dat dus doormiddel van de plakloodjes aanpassen.
Dat ze vanaf de fabriek al met plakloodjes worden behandeld wist ik zeker niet.
Ik ben meteen bij mijn velgen wezen kijken en zie inderdaad op elke velg plakloodjes zitten die per aantal verschillend zijn op alle 4 de velgen.
Dat Huite hetzelfde met 120 km per uur heeft gehad en dat bij hem doormiddel van het opnieuw uitballanceren van alle 4 de velgen dit werd opgelost doet me deugd.
Ik wacht nog even een reactie van mijn dealer af en anders geef ik even een belletje naar ze. ( heb er niet echt haast mee want voorlopig rijd ik ff geen snelweg meer ).
Ik zal zodra ik bij mijn dealer ben geweest hier weer verslag uitbrengen hoe en of het opgelost is.
Ik heb foto's van mijn plakzadels gemaakt en zal deze hieronder plaaten zodat een ieder hier op dit forum die net als ik er nog nooit van gehoord hadden kunnen zien waar we het hier nu precies over hebben.
Geweldig dit forum, alle snelle en hulpzame reactie's kunnen iedereen hier op dit forum erg veel leren en bijbrengen.
Groeten,
Eric H
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst