Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik weet niet of deze vraag juist staat, indien niet mag je deze gerust verplaatsen.
2 jaar geleden is mijn Renault Megane RS van 2013 gestolen en vorige week kreeg ik plots telefoon van de politie dat hij teruggevonden is in Frankrijk.
Hij staat daar bij een garagist en er is geen sleutel bij.
Ik zou er graag om gaan met een aanhangwagen maar aangezien er geen sleutel bij zit weet ik niet of we het stuurslot los kunnen krijgen.
Ik heb de 2 originele sleutelkaarten liggen maar deze zullen waarschijnlijk niet meer geprogrammeerd zijn.
Weet iemand of het stuurslot normaal lost bij insteken van de sleutelkaart? En zou deze ook lossen indien sleutelkaart niet herkend wordt door de wagen?
Is er een andere manier om het stuurslot te lossen?
jvc87 schreef: ↑30 jun 2020 09:47
Ik weet niet of deze vraag juist staat, indien niet mag je deze gerust verplaatsen.
2 jaar geleden is mijn Renault Megane RS van 2013 gestolen en vorige week kreeg ik plots telefoon van de politie dat hij teruggevonden is in Frankrijk.
Hij staat daar bij een garagist en er is geen sleutel bij.
Ik zou er graag om gaan met een aanhangwagen maar aangezien er geen sleutel bij zit weet ik niet of we het stuurslot los kunnen krijgen.
Ik heb de 2 originele sleutelkaarten liggen maar deze zullen waarschijnlijk niet meer geprogrammeerd zijn.
Weet iemand of het stuurslot normaal lost bij insteken van de sleutelkaart? En zou deze ook lossen indien sleutelkaart niet herkend wordt door de wagen?
Is er een andere manier om het stuurslot te lossen?
Bedankt alvast! Zou mij veel helpen
Je zou kunnen navragen of er iemand met de nodige soft-/hardware waarmee je eea in de wagen kan instellen bereid is om je dit uit te lenen.
Vraag is of er nog een goed geladen accu in de wagen zit want dat zal je ivm (her)programmeren wel nodig hebben. En anders zal het behelpen worden met een krik en dergelijke om je wagen op de aanhanger te maneuvreren.
Alvast succes met de terughaalactie en hopelijk is je wagen niet té erg beschadigd.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...
Hoi,
Sinds een maand rijdt mijn Trafic 1.9 dci uit 2002 met 310K op de teller nog net, geen vermogen.
Vorig jaar versnellingsbak, distributie, multiriem, koppeling en dynamo vervangen en toen was het weer een feest om te rijden.
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016, waarvan de dagrijverlichting alleen aan de voorkant brandt.
Nu heb ik ergens gelezen, dat de achterlichten, die nu dus niet mee branden, ingeschakeld kunnen worden
via een software update.
Mijn...
Mijn sleutel afstandsbediening werkt niet meer op mijn Espace. De centrale deurvergrendeling wel.
Nu wil ik een nieuwe sleutel bestellen is deze geschikt?
Mijn kangoo uit 2009 heeft startproblemen met koud weer.
Accu geeft tijdens het starten netjes 12v
Je draait de sleutel om en bij de laatste stap hoor je klik (voordat de startmotor draait).
Als je 20x draait gaat vanzelf de startmotor een keer...
Ik heb een rolstoel auto met maar 1 sleutel. Zou graag een extra sleutel hebben, je weet nooit.
Nu heb ik een sleutel gekocht maar moet deze inleren op de auto.
Is er een speciale manier om dit te doen?