Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Goed gezegd! Wat bedoel je met dat een Renault niet te vergelijken is met een VAG?majo-03 schreef:Niet gek laten maken jongens !!TBiRD schreef:Ik zou de mijne ook binnen een maandje moeten hebben. Heb er al niet te veel goede hoop meer op om een deftig exemplaar te krijgen als ik dit hier zo allemaal lees.jordivos schreef:Zoveel elende..
Is dit regelmaat of uitzondering?
Ik ben nog steeds in blije verwachting van mijn Talisman, maar als ik dit zo allemaal lees..
Overigens, deuren die niet goed sluiten en dergelijke. Het lijkt me dat ze dat bij de dealer zien voordat ze de auto uitleveren?
Natuurlijk moeten de problemen als genoemd serieus genomen worden door de dealers.
Wel zijn veel van de dingen die ik lees (met name multimedia en navigatie) ook sterk afhankelijk van de verwachting vooraf.
In mijn vorige en huidige auto (allebei VAG) heb ik een super geluidsinstallatie, ik hoorde tijdens de proefrit al dat de bose daar niet aan kan tippen.
Een VAG-auto is nou eenmaal niet te vergelijken met een Renault.
Vieze vette vingers op een glimmende omlijsting van de navigatie is natuurlijk niet als een kwaliteit issue aan te merken!!! Die glimmende omlijsting zat er in de showroom ook al op. Die vingers zitten ook op mijn iPhone, iPad, bier en wijnglazen en al het andere dat ik met vette vingers aanraak.
Bij al mijn nieuwe auto's besloegen de ruiten de eerste periode enorm, na langer gebruik neemt dit af.
Verwacht dat dit hier ook zo zal zijn, er staan op het internet allerlei schoonmaak trucjes om dit tegen te gaan.
Vindt wel dat er geen softwarematige beperkingen mogen zijn (bijv. uitvallen telefoon, omleidingen nav. die niet kloppen, etc.) deze hadden vooraf uitontwikkeld moeten zijn. Zelfde geldt voor scheef gehangen deuren, dat mag niet door de kwaliteitscontrole glippen.
Ook ik ben nog in afwachting van mijn auto, zie het nog steeds met veel enthousiasme en vertrouwen tegemoet.