Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
De sleutel die bij onze Renault Espace 3.0 24V kwam was nogal verrot, rubber knopje op de sleutel zat een gat in, dus er hoefde maar 1 drupje water in te komen en de sleutel zou kapot gaan
Ik heb toen gekeken wat een nieuwe sleutel kost, en daar word je niet blij van
frankiepankie, je kunt een tijdelijke oplossing maken door een stukje zelfvulcaniserend isolatieband om de sleutel te wikkelen. Is te koop bij een goed gesorteerde elektronica zaak. SUC6
Dat is waar.
Maar die behuizing kan wel wat hebben.
Maar dat rubber achtige slijt wel snel.
Het is wel jammer dat ze die ook niet in plastic hebben uitgevoerd.
Het is qua uiterlijk dezelfde als die uit mijn linkje, hij (die van onze Espace) is alleen iets groter. En het binnenwerk is totaal verschillend.
Onze heeft ook zo'n klein zwart blokje (transponder voor startonderbreking als ik internet moet geloven) in de sleutel zitten, dat heeft die van eBay (die voor een Scenic dus) niet.
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb:
Mijn sleutel afstandsbediening werkt niet meer op mijn Espace. De centrale deurvergrendeling wel.
Nu wil ik een nieuwe sleutel bestellen is deze geschikt?
Mijn kangoo uit 2009 heeft startproblemen met koud weer.
Accu geeft tijdens het starten netjes 12v
Je draait de sleutel om en bij de laatste stap hoor je klik (voordat de startmotor draait).
Als je 20x draait gaat vanzelf de startmotor een keer...