Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo,
Ik heb plots klaps een probleem!
De Toerenteller doet het af en toe maar! Hij zwaait soms even en de schakelindicatie voor in welke stand de automatische schakel pook staat werkt helemaal niet meer!
Het probleem is plotseling gekomen.
Hij is al bij de garage geweest en ook bij de officiële dealer maar allemaal helaas!.
Zij kunnen geen foutmelding vinden, rara wie kan een serieuze tip, idee geven?
Wellicht het tellerpaneel zelf inwendig defect?
De indicatie komt van de meerstandenschakelaar boven op de bak,wellicht lekt daar bijv kvs op vanuit het thermostaathuis/koelslang. Maar dat zal de garage vast al hebben nagezien.
De tellerbak hebben ze ook vernieuwd maar zonder resultaat!
Het is ook vreemd dat zelfs een dealer niets kan vinden. Ik zelf had een massa probleem in gedachten, omdat het met meetingen ook niet is te traceren.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal. Ik heb een tot camper omgebouwde Master 1 (de 2.5D versie, model RJ26) uit 1992. Nu heb ik flink wat speling op de versnellingspook en wil de schakel(stang) rubbers vervangen. Kan deze echter nergens vinden. Iemand toevallig...
sinds een paar dagen heb ik een Kadjar 1.3 intens uit 2019. Ik wil graag de toerenteller in het display omdat deze auto zo stil is dat je niet altijd aan het geluid kan horen hoeveel toeren ie maakt. Het vreemde is dat tijdens de proefrit voor de...
Gisteren out of the blue, 790km te gaan voor blocage (adblue). Meteen de AdBlue reservoir volgetankt, maar foutmelding bleef. Vandaag >40km afgelegd, foutmelding blijft. Goede nieuws (?), teller telt af +-740 te gaan momenteel. Mogelijk werkt de...
Hoi ik heb eeen probleem ik heb vandaag een clio 2003 initiale 1.6 gekocht vandaag automaat. Na het kopen is de motor lampje gaan branden ik had nergens iets ergs in gedachten uitgelzen enzovoort auto compleet gechekt. Maar nu kwam ik erachter dat...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...