Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo,
Ik heb plots klaps een probleem!
De Toerenteller doet het af en toe maar! Hij zwaait soms even en de schakelindicatie voor in welke stand de automatische schakel pook staat werkt helemaal niet meer!
Het probleem is plotseling gekomen.
Hij is al bij de garage geweest en ook bij de officiële dealer maar allemaal helaas!.
Zij kunnen geen foutmelding vinden, rara wie kan een serieuze tip, idee geven?
Wellicht het tellerpaneel zelf inwendig defect?
De indicatie komt van de meerstandenschakelaar boven op de bak,wellicht lekt daar bijv kvs op vanuit het thermostaathuis/koelslang. Maar dat zal de garage vast al hebben nagezien.
De tellerbak hebben ze ook vernieuwd maar zonder resultaat!
Het is ook vreemd dat zelfs een dealer niets kan vinden. Ik zelf had een massa probleem in gedachten, omdat het met meetingen ook niet is te traceren.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal. Ik heb een tot camper omgebouwde Master 1 (de 2.5D versie, model RJ26) uit 1992. Nu heb ik flink wat speling op de versnellingspook en wil de schakel(stang) rubbers vervangen. Kan deze echter nergens vinden. Iemand toevallig...
sinds een paar dagen heb ik een Kadjar 1.3 intens uit 2019. Ik wil graag de toerenteller in het display omdat deze auto zo stil is dat je niet altijd aan het geluid kan horen hoeveel toeren ie maakt. Het vreemde is dat tijdens de proefrit voor de...
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Na meer dan 2 jaar probleemlos rijden met mijn Zoe kreeg ik een probleem met de laadklep die niet wilde openen met behulp van het knopje in de auto. In het verleden had ik dit euvel ook weleens en dan was een aantal keren opnieuw...
Ik heb een vreemd en onvoorspelbaar probleem met mijn airco / ventilator van mijn Renault kangoo uit 2014. Aanvankelijk dacht ik dat de airco niet werkte maar vermoedelijk is het toch een ventilatorprobleem. Alleen werkt de ventilator wisselend....
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...