TomTom
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
TomTom
Hallo, ik wil een Tomtom aanschaffen. Heeft iemand ervaring hoe de gps-antenne reageerd op de gecoate voorruit. Mijn huide routeplanner heeft een losse gps-muis. Maar deze moet ik voor de uitsparing aan de bovenzijde van de voorruit hangen, anders krijg ik geen contact. Ik hoor graag van jullie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 04 aug 2010 09:36
Re: TomTom
Daar de nauwkeurigheid van het ingebouwde Carminatsysteem wat te wensen overliet, gebruiken wij nu sinds 1 1/2 jaar een TT GO920T zonder extra antenne in een Megane Grand Tour (1.9DCI). De TT hebben we links bij de raamstijl, net boven het dashboard geplaatst met de standaard zuignap. Ik heb niet de indruk dat ik beperkingen heb in de ontvangst. Uiteraard valt hij in tunnels en langere viaducten op EPT, maat pikt al snel weer het juiste signaal op. De TMC antenne ligt achter het dashboard vanaf (uiteraard) links naar rechts en dan nog een klein stukje omhoog achter de raamstijl, dus nagenoeg uit het zicht. Ook dit geeft bij ons geen problemen.Bullseye schreef:Hallo, ik wil een Tomtom aanschaffen. Heeft iemand ervaring hoe de gps-antenne reageerd op de gecoate voorruit. Mijn huide routeplanner heeft een losse gps-muis. Maar deze moet ik voor de uitsparing aan de bovenzijde van de voorruit hangen, anders krijg ik geen contact. Ik hoor graag van jullie.
Succes!!
Jan
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
- Actief als: particulier
Ikzelf heb een Safrane met gecoate voorruit. Gebruik een Mio 268+ zonder extra antenne. Het duurt soms wat langer voor je verbinding met de satelieten hebt maar dan werkt het verder perfekt. Je kunt ook een aparte antenne gebruiken, die plak je dan in de auto op het vrije vak achter je spiegel. SUC6
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 05 mar 2018 21:32
- Actief als: particulier
Zoals de posts hierboven al aangeven gaat het zonder problemen met de Megane en Safrane, in mijn Scenic is het ook geen probleem. De Kangoo zal wel niet veel anders zijn. Wellicht zou je een TT (je kunt overigens beter beleggen in het aandeel
) kunnen lenen en dan proberen in je auto.
Straks ga ik de TomTom in ieder geval gebruiken naar Utrecht, leuk avondje Holiday on Ice
.

Straks ga ik de TomTom in ieder geval gebruiken naar Utrecht, leuk avondje Holiday on Ice

Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Hide post links |
Moderne navigatie systemen hebben inderdaad geen probleem meer met gecoate voorramen, hooguit dat het zoeken inderdaad iets langer duurt.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-