Als het goed is krijg ik in september mijn nieuwe scenic III model 115 tce, vandaag geprobeerd om de sd kaart uit mijn scenic III model tce 130 over te zetten in een andere scenic.
Op mij sd kaart heb ik zelf bij Tom-Tom gedownloade kaart van West Europa gezet, echter in de showroom scenic deed wel de Benelux kaart het, de Europakaart gaf cod 138.
Nu is mij door de dealer bij aankoop verzekerd dat dit zou werken, omdat een kaart bij Renault €120 kost en bij tom-tom zelf €80 zit ik of eigenlijk de dealer met een probleem.
Weet iemand hier een oplossing voor, op deze vraag bij Tom-Tom nog geen antwoord gekregen.
Sd kaart Tom-Tom
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 12 okt 2010 19:42
- Actief als: particulier
- Locatie: West-Brabant
Re: Sd kaart Tom-Tom
Ik weet niet of dit werkt , ik heb zelf een losse tomtom go en ik heb west en centraal op sd kaartje staan , maar deze werkt niet in een andere tomtom want deze word gekoppeld aan je apparaat , of je moet de kaart kraken voor een andere tomtom maar dan werkt deze alleen met de betreffende gekraakte apparaat , dus ik denk dat dit met de ingebouwde tomtom bij de renault ook zo is , op de sd staat een meta coce die bij de hardware in de auto hoort vermoed ik .
Nu: Renault Clio 0.9 TCE Estate Limited eco2, Renault Twingo Dynamique Luxe 1.2-16v eco2
Ex : Renault Scenic 2.0 16v Expression Sport 2002 , Renault Laguna 1.8 rt Alizee 1995 , Renault Clio 1.2 rt 1996 .
Ex : Renault Scenic 2.0 16v Expression Sport 2002 , Renault Laguna 1.8 rt Alizee 1995 , Renault Clio 1.2 rt 1996 .
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 1-hit-wonder
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 aug 2012 18:15
- Actief als: particulier
Re: Sd kaart Tom-Tom
Hoi keesenjos,
ikzelf heb net een Scenic met Carminat ingeruild voor een andere Scenic met Carminat Live. Kaarten die ik voor de eerste auto gekocht had werkten inderdaad niet op de nieuwe (dus precies jouw probleem). Ben met de TomTom klantenservice in de weer geweest om dit op te lossen. Ik moest in ieder geval een nieuw account aanmaken om de nieuwe carminat aan te koppelen, anders was er kans op conflicten. Nadat ik de nieuwe Carminat aan het nieuwe account had gekoppeld heeft de klantenservice mijn kaart update service overgezet, en mijn flisservice abonnement omgezet in een Live services abonnement. Daarna werkte alles zoals het hoort. Gewoon even de situatie voorleggen aan klantenservice dus via http://nl.support.tomtom.com/app/ask
ikzelf heb net een Scenic met Carminat ingeruild voor een andere Scenic met Carminat Live. Kaarten die ik voor de eerste auto gekocht had werkten inderdaad niet op de nieuwe (dus precies jouw probleem). Ben met de TomTom klantenservice in de weer geweest om dit op te lossen. Ik moest in ieder geval een nieuw account aanmaken om de nieuwe carminat aan te koppelen, anders was er kans op conflicten. Nadat ik de nieuwe Carminat aan het nieuwe account had gekoppeld heeft de klantenservice mijn kaart update service overgezet, en mijn flisservice abonnement omgezet in een Live services abonnement. Daarna werkte alles zoals het hoort. Gewoon even de situatie voorleggen aan klantenservice dus via http://nl.support.tomtom.com/app/ask
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 558 Weergaves
-
Laatste bericht door Japie
-
- 1 Reacties
- 235 Weergaves
-
Laatste bericht door Mathijs
-
- 0 Reacties
- 177 Weergaves
-
Laatste bericht door Steegstra
-
- 0 Reacties
- 284 Weergaves
-
Laatste bericht door Cssfir3
-
- 5 Reacties
- 256 Weergaves
-
Laatste bericht door emtee
-
- 0 Reacties
- 196 Weergaves
-
Laatste bericht door Remo