Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik heb in het begin van dit jaar de avantime gekocht met defecte motor die hier werd aangeboden
nu na enkele maanden eindelijk klaar gekregen en ingevoerd en gekeurd voor de belgische wegen !
nu heb ik echter een probleem met de navigatie , het scherm blijft volledig zwart na het starten van de motor.
ik hoor wel na ongeveer een halve minuut één enkele "tuut" , maar of dit iets heeft te maken met de navigatie weet ik niet.
ik heb wel stroom op de cd-lader van de navigatie en die leest ook de cd maar het scherm blijft constant zwart....
Wellicht dat er een stekker los ligt, in ieder geval kan het zijn dat er geen verbinding is tussen scherm en CD-unit.
Bij kontakt aan hoor je het Renault-logo te zien op het scherm.
mvg WillemS
ik heb ondertussen alle stekkers los gehad en probleem blijft hetzelfde
nu heb ik wel eens gelezen in de handleiding dat je nooit de batterij mag los koppelen binnen de vijf minuten na het afleggen van het contact , anders kan het zijn dat navigatie "dood" blijft....
ik dacht niet dat ik dit in het verleden heb gedaan maar wat is er dan in dat geval eventueel kan defect zijn gegaan ??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zie dat autodemontagebedrijven grote schermen aanbieden als gebruikt onderdeel. Is dit uitwisselbaar met een klein scherm?
Dit gaat in mijn geval voor een Talisman van 2018.
Vandaag ben ik de trotse eigenaar van een nagelnieuwe Captur Alpine Hybrid, mijn vraag is of er in de rij knoppen onder het navigatie scherm verlichting dient te zitten, zonet een stukje in het donker gereden, maar vond dat dus maar een donker...
ik heb een vraag ik zoek namelijk zwarte letters voor mijn renault Kadjar uit 2017
orgineel zijn ze van chrome maar wij hebben als zwart laten maken maar steeds gaat het fout bij de letters
zijn er ook orginele letters in het zwart....