Airco wordt niet koud renault grand scenic 2007

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Plaats reactie

Topic author
Send0r
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2017 17:01
Actief als: particulier

Airco wordt niet koud renault grand scenic 2007

Bericht door Send0r »

Graag hulp bij het volgende.
Ik heb mijn auto onlangs naar de garage gebracht omdat de airco niet meer functioneerde. Eerst hebben ze de condensator vervangen want die was lek.
Vervolgens deed hij het nog niet en vandaag hebben ze de filter/droger vervangen, helaas met het zelfde resultaat.
De garage weet niet waarom de airco niet werkt want volgens het apparaat wat op de airco is aangesloten bouwt hij voldoende druk op. De pomp blijft ook gewoon lopen alleen wordt de airco vervolgens niet koud. Alles is nagemeten en electronisch zou alles in orde moeten zijn. Het enigste wat ontdekt is is dat de pomp de eerste paar seconden rond de 1000 watt levert en vervolgens terug valt naar 600 watt.
Nou zegt mij dit vrij weinig en hoop ik dat hier iemand mij kan helpen om het probleem te ontdekken, want een nieuwe pomp erin zetten en niet zeker weten of dit de oplossing is vind ik een erg duur risico.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Airco wordt niet koud renault grand scenic 2007

Bericht door Domi1963 »

Komt er lucht uit de roosters? Ik bedoel debiet?? Indien niet of weinig kan het zijn dat uwe evaporator dicht vriest. Is de ontspannerklep al nagekeken?? Hebben ze er lek opsporingsmiddel (fluostof) mee toegevoegd??
De evaporator kan ook dicht zitten met vuil. Zit er een interieur filter ingebouwd?? Kijk of laat dit nakijken en post je bevindingen hier dan.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht