Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hier haal ik in eco-stand nog geen 6L/100 km bij 110km/u snelweg met 2 personen. Wel een 1.6 automaat.Normverbruik 4,4. Onder de 6l moet toch lukken?
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Hier haal ik in eco-stand nog geen 6L/100 km bij 110km/u snelweg met 2 personen. Wel een 1.6 automaat.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ik zit in ECO-modus op 4,2 L/100 km.Ghia schreef:Hier haal ik in eco-stand nog geen 6L/100 km bij 110km/u snelweg met 2 personen. Wel een 1.6 automaat.
Normverbruik 4,4. Onder de 6l moet toch lukken?
Link: | |
Hide post links |
Met welke motor??majo-03 schreef:Ik zit in ECO-modus op 4,2 L/100 km.Ghia schreef:Hier haal ik in eco-stand nog geen 6L/100 km bij 110km/u snelweg met 2 personen. Wel een 1.6 automaat.
Zonder automaat daarentegen.
Hide post links |
1.5 dCi 110Domi1963 schreef:Met welke motor??majo-03 schreef:Ik zit in ECO-modus op 4,2 L/100 km.Ghia schreef:Hier haal ik in eco-stand nog geen 6L/100 km bij 110km/u snelweg met 2 personen. Wel een 1.6 automaat.
Hide post links |
majo-03 schreef:Ik zit in ECO-modus op 4,2 L/100 km.Ghia schreef:Hier haal ik in eco-stand nog geen 6L/100 km bij 110km/u snelweg met 2 personen. Wel een 1.6 automaat.
Hide post links |
Hide post links |
Ben het volledig met je eens T-Bird. Rijplezier staat voorop!TBiRD schreef:Verbruik is een ding maar als je zo telkens op elke liter moet letten is er geen plezier aan. Ik probeer ook normaal te rijden maar als het kan gaat het gas er ook soms eens op.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Is de max. snelheid op de Nederlandse snelwegen dan 130 km/uur?berenburg schreef:Tussen 5.6 en 6.1 al naar er ruimte is op de snelweg
Meestal 140 op de adaptief ken net met 130 max
Hide post links |
Geluksvogels!! Hier is dat nogsteeds 120. Het ligt wel op tafel maar onze huidige bewindvoerende regering is daar tegen. Gezien de grootte van ons land en de wegen die er liggen. Ons land is dan ook druk voorzien van wegen en banen ten opzichte van de grootte van ons land. Ook werd er geclaimd dat de afritten te dicht op elkaar liggen. Afwachten wat er gaat gestemt worden...EagleForce schreef:Ja
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ook niet simpel, tenzij het duidelijk aangegeven staat?MarcelP schreef:De maximum snelheid is 130 kmh, tenzij anders aangegeven en ook soms nog eens afhankelijk van het tijdstip. Bijvoorbeeld de A4 van Amsterdam naar Leiden is bij de Schipholtunnel 100, bij Hoofddorp 130, bij Nieuw-Vennep weer 100 tenzij het tussen 19:00 en 06:00 uur is dan is het 130 behalve bij Leiden waar het altijd 100 is.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Je moet de nonnen laten denken en in uw Talisman eens kijken als je de tijd hebt.Ghia schreef:Ik denk dat ik dezelfde software heb als jouw.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Of topic mijn R-link 2 versie is 3.3.16....Domi1963 schreef:Je moet de nonnen laten denken en in uw Talisman eens kijken als je de tijd hebt.Ghia schreef:Ik denk dat ik dezelfde software heb als jouw.![]()
Op de R-Link 2 toets je op menu > systeem > systeeminfo > versie: daar moet staan 2.2.17.803.
Staat er 2.2.15.703 dan sta je nog een softwareversie achter en mits een update zijn dan mss al een boel issues opgelost.
Hide post links |
Hide post links |
Misschien zij de blauwe zuinigerTall schreef:Ik heb ook nog versie 2.2.17.803 @mark_tdm uw verbruik is identiek aan dat van mijn Talisman. En ik zie dat ook jij er de mooiste kleur hebt uitgekozen
Hide post links |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut