Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
beste mechanic om de 1 of ander reden lukt de pb sturen niet meer
de abs was ik van op de hoogste alleen zouden ze mij vertellen hoe die uitgezet was zodat ik er mee bezig kon dit is niet gebeurd
ik had a wel foto's gemaakt zal straks ook ff pb sturen naar degene die je in pb genoemd hebt
alvast bedankt
geniet van het leven het leven is te kort om te stressen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing inspuiting controleren
De auto laten uitlezen en er stond code DTC05714F
Remsignalen, te sterke motor vertraging
Wat houd dit in ??
Onze Espace V uit 2016 geeft de melding storing remsysteem . We hebben de auto gekocht bij een universeel autobedrijf met een jaar garantie. Hiervan is inmiddels bijna een half jaar voorbij, dus wat dat betreft hebben we nog even voor dit probleem....
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...
Ik ben Hensie en Ik ben nieuw hier, woon in het noorden van het land. wij rijden al jaren Franse auto's maar pas sinds anderhalf jaar rijd en we Renault: scenic 3 uit 2016.
Met veel plezier lees door de verschillende topics en kom...