R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Bericht door PIPOOO »

Hallo,

Ik wil iets speciaals aan de ZOE rijders vragen. Ik heb vanaf mei dit jaar een nieuwe ZOE R40 rijd prima zeer tevreden.

Wat ik alleen niet zo goed vind is het R-Link systeem. De kaart zou up to date moeten zijn maar is dat zeker niet, mijn versie is Benelux v955v6813. Hebben jullie deze ook? Ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben op dit forum dat het een kaart van 2015 zou kunnen zijn.

Verder vind ik de kleuren slecht te zien, NP houd het systeem niet vast, springt van 3D naar 2D vice versa, verkeersinfo via DAB+ komt niet door. En dan heb ik nog niet eens gehad over de navigatie en telefoon dmv van stem geluid bedienen!

Maar m.n. de oude kaarten vind ik niet kunnen. De nieuwe A4 bij Delft staat er b.v. niet op.

Gaarne jullie reactie of jullie dit ook hebben. Het kan natuurlijk ook aan mijn exemplaar liggen.

Groet,
Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Bericht door Nivve »

- Voor 2D/3d: Misschien niet je probleem, maar er is een optie om de auto automatisch naar 3d te laten wisselen op het moment dat je een bestemming hebt ingevoerd. Als dit inderdaad het probleem is, dan is dat uit te zetten in de settings (mijn Zoe doet dit niet, heb ik uitgezet).
- Voor de kleuren, deze zijn te wisselen, er zijn een paar presets waar je uit kan kiezen.

Weet niet precies waar de opties staan, is altijd zoekwerk en ik zit nu niet in de auto :roll:
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Bericht door PIPOOO »

[quote="Nivve"]- Voor 2D/3d: Misschien niet je probleem, maar er is een optie om de auto automatisch naar 3d te laten wisselen op het moment dat je een bestemming hebt ingevoerd. Als dit inderdaad het probleem is, dan is dat uit te zetten in de settings (mijn Zoe doet dit niet, heb ik uitgezet).
- Voor de kleuren, deze zijn te wisselen, er zijn een paar presets waar je uit kan kiezen.

Weet niet precies waar de opties staan, is altijd zoekwerk en ik zit nu niet in de auto :roll:[/quote]

Bedankt voor je reactie ik ga het uitzoeken. Welke kaart versie heb jij? Benelux. Mijn ZOE is van mei 2017.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nivve
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 524
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:27
Actief als: particulier
Locatie: Ter Aar

Re: R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Bericht door Nivve »

PIPOOO schreef:
Nivve schreef:- Voor 2D/3d: Misschien niet je probleem, maar er is een optie om de auto automatisch naar 3d te laten wisselen op het moment dat je een bestemming hebt ingevoerd. Als dit inderdaad het probleem is, dan is dat uit te zetten in de settings (mijn Zoe doet dit niet, heb ik uitgezet).
- Voor de kleuren, deze zijn te wisselen, er zijn een paar presets waar je uit kan kiezen.

Weet niet precies waar de opties staan, is altijd zoekwerk en ik zit nu niet in de auto :roll:
Bedankt voor je reactie ik ga het uitzoeken. Welke kaart versie heb jij? Benelux. Mijn ZOE is van mei 2017.

Grt. Bert.
Mijn auto komt uit 2013, eerste lichting. Maar de kaart heb ik naar Europa laten updaten toen dat tijdelijk gratis was (al is dat nu standaard volgens mij). Zal ergens in 2015 geweest zijn.
Wil je ook echt een versienummer hebben?
EV rijder sinds 2015
Zoe 2013 - Q210 ZE40
Fluence 2011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Bericht door PIPOOO »

[quote="Nivve"][quote="PIPOOO"][quote="Nivve"]- Voor 2D/3d: Misschien niet je probleem, maar er is een optie om de auto automatisch naar 3d te laten wisselen op het moment dat je een bestemming hebt ingevoerd. Als dit inderdaad het probleem is, dan is dat uit te zetten in de settings (mijn Zoe doet dit niet, heb ik uitgezet).
- Voor de kleuren, deze zijn te wisselen, er zijn een paar presets waar je uit kan kiezen.

Weet niet precies waar de opties staan, is altijd zoekwerk en ik zit nu niet in de auto :roll:[/quote]

Bedankt voor je reactie ik ga het uitzoeken. Welke kaart versie heb jij? Benelux. Mijn ZOE is van mei 2017.

Grt. Bert.[/quote]

Mijn auto komt uit 2013, eerste lichting. Maar de kaart heb ik naar Europa laten updaten toen dat tijdelijk gratis was (al is dat nu standaard volgens mij). Zal ergens in 2015 geweest zijn.
Wil je ook echt een versienummer hebben?[/quote]

ik heb van mijn dealer een nieuwe versie ontvangen Benelux V990.v8348. Maar nog steeds NP worden niet vastgehouden, kleuren niet goed, en ongevraagd wisselen van 2d naar 3d.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: R-Link TomTom Update ZOE R40 2017

Bericht door PIPOOO »

[quote="Nivve"][quote="PIPOOO"][quote="Nivve"]- Voor 2D/3d: Misschien niet je probleem, maar er is een optie om de auto automatisch naar 3d te laten wisselen op het moment dat je een bestemming hebt ingevoerd. Als dit inderdaad het probleem is, dan is dat uit te zetten in de settings (mijn Zoe doet dit niet, heb ik uitgezet).
- Voor de kleuren, deze zijn te wisselen, er zijn een paar presets waar je uit kan kiezen.

Weet niet precies waar de opties staan, is altijd zoekwerk en ik zit nu niet in de auto :roll:[/quote]

Bedankt voor je reactie ik ga het uitzoeken. Welke kaart versie heb jij? Benelux. Mijn ZOE is van mei 2017.

Grt. Bert.[/quote]

Mijn auto komt uit 2013, eerste lichting. Maar de kaart heb ik naar Europa laten updaten toen dat tijdelijk gratis was (al is dat nu standaard volgens mij). Zal ergens in 2015 geweest zijn.
Wil je ook echt een versienummer hebben?[/quote]

ik heb van mijn dealer een nieuwe versie ontvangen Benelux V990.v8348. Maar nog steeds NP worden niet vastgehouden, kleuren niet goed, en ongevraagd wisselen van 2d naar 3d.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht