auto start niet meer en wil niet in test

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Gebruikersavatar

Topic author
psytricky
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 apr 2012 01:30
Actief als: particulier

auto start niet meer en wil niet in test

Bericht door psytricky »

20180428_111359.jpg
Hallo beste forum gebruikers

ik heb een probleem met een Renault megane 2 1.6 16v bj2006 k4m760 benzine / LPG
hier is door een kennis de motor vervangen omdat de andere motor zijn vermogen steeds meer begon te verliezen. Na het vervangen van de motor heeft deze wel gelopen maar niet goed, en door het vele starten is de accu leeg geraakt. Deze heb ik thuis opgeladen en daarna weer terug geplaatst in de auto na dat gedaan te hebben bleek de auto totaal spanning loos maar accu vol, naar lang zoeken bleek dat er een zekering was gesprongen boven op de accu de 3de in rij van 30 amp. Deze vervangen en is daarna niet weer gesprongen. Daarna wou ik de auto uitlezen met de clip maar deze gaf aan dat er kortsluiting op CAN low massa zit zie foto's. Na een tijd te hebben gekeken op internet naar de problemen en verschillenden dingen geprobeerd en de kabelboom onder de motorkap gedemonteerd en bekeken of ik er zo iets aan te zien was leek dit niet het geval dus heb ik deze terug geplaatst en ben nog eens gaan kijken of het probleem er was en dat blijkt nog zo te zijn ook is er een zekering van 25 amp bij de zekeringen onder de motorkap gesprongen die vervangen met veel moeite helaas vergeten welke het precies was nu heb ik de auto nogmaals aan de pc gelegd om te kijken naar de fouten en heb er een paar gewist en er nog achter gekomen dat de blower ook niet werkt. maar nu wil de auto niet starten en ook niet in de test modes als ik de start knop wat langer in druk zo als normaal voor de test modes. Als ik dat nu doe valt de spanning van de auto helemaal weg en de cv begint dan ook raar te doen maar zekeringen blijven wel intact het lijkt wel een disco zeg maar.

wie weet hoe ik weer in de test modes kan komen want weet nu niet waar ik kijken moet
20180428_110913.jpg
20180428_112402.jpg
20180428_110955.jpg
20180428_111359.jpg
20180428_112800.jpg
20180428_112402.jpg
20180428_113250.jpg
20180428_111359.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht