Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Als eerst zal ik mezelf even voorstellen , ik ben namelijk nieuw hier op het forum.
Ik ben Bart uit Den Bosch , 29 jaar.
Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Renault CLio 2 ( Phase2 ) uit 2002.
rijdt super fijn en is ook nog best fel en pittig ( 1.6 16V )
Nu heb ik het volgende probleempje. ik hoor bij gasgeven een soort zoemend geluid.
Het gaat gepaard met gasgeven. Als ik de koppeling intrap valt het geluid weg. Dus ik zat eerst aan de versnellingsbak te denken.
Als ik hem in z'n vrij heb staan en geef gas hoor ik het ook. Dus twijfel ik of het de versnellingsbak is!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
Sinds kort heb ik een Renault Spaceclass 2024, dewelke ik regelmatig gebruik als campervan. Graag wil ik in de motorruimte een DEFA-stekker plaatsen om dan binnenin met zekeringen een tweetal stopcontacten te installeren zodat ik alles kan...
Hallo beste leden ik,heb pas een twingo gekocht uit 2015 en een grote beurt laten geven en ik hoor een snerpend geluid bij de aandrijving ,de monteur zei dat is je multi riem dus die heb ik laten vervangen met nieuwe rollen maar het geluid is er nog...
Mijn koppelingspedaal is 'squeaky' geluiden is gaan maken.
Ik zie dat het omhulsel van de kabel enigszins geraffeld(niet tot op de kabel zelf) is tussen carosserie en pedaal.
Het gaat om een simpele kabel, geen cilinders en dergelijke....
Ik heb een bonkend/kloppend geluid bij de voorkant bij mijn master t33 ( 2008)
Nu hoor je dit op een klinkerweg of bij grote hobbels ( soms bij uitparkeren op een niet vlakke weg)
Vlakke weg is ie stil
Als het koud is is het geluid aanzienlijk...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Sinds gisteren heb ik de Austral Techno een jaar in gebruik. Echt heel blij ben ik er niet mee maar moet het er maar even mee doen.
Wat mij opgevallen is dat er aan de kant van de bestuurder wat los legt. De garage heeft al meerdere keren het...