Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het viel mij op dat er bij de rechter achterdeur roest was gevormd bij 2 bouten. Andere deuren hebben dit niet. Waar kan dit door ontstaan zijn? Een slechte deurrubber?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145 (4-2024)
Packs: Full screen, Advanced driving assist, City Premium en draadloze oplader
Kleur: Noir Etoile
Dashcam Viofo A119 V3
Easylink versie 283C35538R (april 2025 geïnstalleerd)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi, tijdens het rijden begint af en toe het waarschuwingslampje van de deuren te branden en te piepen . Bij nazicht van de deuren zijn die goed gesloten en ook de centrale vergrendeling doet zijn werk dus de deuren zijn werkelijk dicht. Probleem...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Goedemorgen techneuten,
Ik ben sinds 2 dagen de trotse bezitster van een Renault Alpine a310 uit 1982. De auto heeft 25 jaar stilgestaan en ik ga hem helemaal ombouwen💪Om dat te kunnen doen zou het zeer praktisch zijn, ben ik achter gekomen in al...
Stel je voor je draait rijdend zeer snel wat heen en weer met je stuur naar links en naar rechts en je hoort een soort plasticachtig getik (voorin) wat zou dit kunnen zijn?