Raam links achter Cabrio of CC

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Gebruikersavatar

Topic author
Yntepa
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 feb 2019 14:06
Actief als: particulier

Raam links achter Cabrio of CC

Bericht door Yntepa »

Ineens bij dak dicht doen gaat bij de cabrio het linker achterraam maar tot 3 cm dicht... hij doet het wel op en neer... maar tot 3 cm...
zucht... net voor de vakantie.. eigen garage net een nekschot gegeven zo woest was ik op de service dat ik daar niet meer heen ga en 3 auto's laat uitschrijven.

voortraject ... Airco deed het ineens niet meer... accu polen los gehaald... bij dak open! want het was 30gr...en wilde op vakantie.. zucht..
gezocht bij bedradingen enz.. zat genoeg aircovloeistof in enz...
Bij dichtdoen blijft 1 raam tot 3 cm open...Zonder airco op vakantie tja.. maar met een raam niet dicht... dingetje... wat plaatselijke garages gebeld... eeeh stee vast Renault?? Megane??? cabrio neeeeee doen wij niet geen tijd nu moeten wij inplannen om te zoeken...
Renault Dealer Nijkerk gebeld ... ehh ik heb een probleem en kunt u evt helpen en zou ik volgende week langskomen voor raam?
Maar natuurlijk wat is het probleem... ohh komt u direct maar en kijken gelijk ook naar de airco als het eenvoudig is op te lossen dan fixen wij dat ook voor u... in uurtje raam gefixed en airco na gelopen maar dat was wat lastiger en ook tijd... oplossing raam... achterbank eruit, zij paneel los, stekker even los.. dan reset het motortje... alles weer erin...bank en zijpaneel... 3 kwartier.. Airco wat mogelijk is uitlezen... geen foutmeldingen dus.. dat wordt zoeken. kosten.. € 109,- .. uiteindelijk na de vakantie afspraak airco fix... € 300,- mmm bleek sensor stuk, zie ander topic.
Megane II Cabrio 2.0 bouwjaar 2005 op kenteken 2006 nl. Angel Eyes koplampen. Dab+ radion DIN2.
Laguna III Estate/Grandtour uit okt 2010 met nieuwe motor met nu 1600 Km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht