Beste medeleden,
Ik heb een megane IV station waarbij het slot van de deur links achter kapot is (bromt op het moment wanneer de deuren op slot gaan, en deze deur blijft open). Hierbij heb ik de bekleding aan de binnenkant los gekregen, alleen loop ik vast bij het demonteren van de portiergreep aan de buitenzijde.
Aan de achterkant van de greep zit een bol dopje, die naar mijn idee er eerst uit moet, via de zijkant van de deur (achter de rubberen pees) zit een stickertje en het lijkt er sterk op dat een inbus in de deur (weet iemand welke maat? 3?) eerst los gedraaid moet worden. Ik krijg een inbussleutel 4 er niet in (of zit er naast), en een inbus 3 is te kort om er tussen te komen.
Heeft iemand een idee, of filmpje hoe het deurslot te demonteren is? En mocht de greep er uit moeten, moet de raamgeleider er ook uit?
Ergens heb ik een filmpje gezien waarbij, waarbij het lijkt dat er bij de megane 3 een speciale tool benodigd was:
Ik hoop dat iemand ervaring heeft hoe dit te vervangen, en of het vaker voor komt.
Gr. Jordi
Slot links achter megane IV demonteren (kapot)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht