Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet iemand waarom ik mijn auto niet met mijn app kan koppelen? Ik heb een renault fluence z.e. na dat ik mijn activering code ingevoerd heb krijg ik een fout melding “uw verbinding service zijn verlopen!” Jonge Medewerkers van Renault zegt dat zij deze niet meer ondersteunen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Ik heb een Renault Megane Etech ev waarbij ik de app en al de functionaliteiten van de app kon gebruiken, sinds vandaag 31-07-24 niet meer, de temperatuur van de klimatisering is niet meer instelbaar in de app, de tijd en dagen wel.
Ik heb...
Ik heb sinds een week een Megane etech en zit met een klein probleempje.
De nieuwe app van mijn Renault heb ik gekoppeld met de auto en werkt naar tevredenheid.
Alleen zodra ik de app open zie ik dat de airconditioning knop actief is en rood...