Elektrisch bediende Rechter buitenspiegel maken

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
BramvT
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 380
Lid geworden op: 08 mei 2010 12:14
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Elektrisch bediende Rechter buitenspiegel maken

Bericht door BramvT »

Hallo allemaal, ik moet voor mijn RBW - BE een elektrisch bediende rechter buitenspiegel hebben...vanwege mijnnek die helemaal vast zit, heb daarom al extra dodehoek spiegels enz.

Maar nu is mijn vraag : ik heb een Kangoo DCI-80 uit 2005 en er zitten nu gewoon van binnenuit handmatig bediende spiegels in...maar zijn Kangoo's qua kabelboom al voorbereid, dus dat er in de deuren al bedrading aanwezig is voor bijvoorbeeld Elektrische ramen en ook dus links onder het dashbord bedrading voor elektrisch bediende spiegel(s) ?

Ik had wat jaren geleden een Kangoo DCI-80 met wel elektrische ramen EN spiegels (en ook spiegel-verwarming meen ik)....als er niks aan bekabeling aanwezig is, moet ik veel te veel werk verrichten om die rechter spiegel elektrisch bedienbaar te maken en kan ik beter een andere Kangoo (model 1B dus tot 2008) gaan kopen die dat wel heeft, zou wel jammer zijn want heb mijn Kangoo net APK gekeurd en er is veel aan vernieuwd (andere vers. bak, nw koppeling, nieuwe D riem enz enz)

Ik heb geen fut om die hele deurplaat eraf te halen om te gaan zoeken naar bedrading en dan kan het ook nog zijn dat die alleen voor de elektrische ramen zijn en niet voor de spiegel. :doh:
Kangoo 1.2 - 16V bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, sinds 2010 Kangoo DCI-82 pk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Valkenet
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1628
Lid geworden op: 27 nov 2007 19:40

Re: Elektrisch bediende Rechter buitenspiegel maken

Bericht door Valkenet »

Voor zo ver ik weet, 's het er nu niet in zit zit het ook niet in de kabelboom.

Maar alles is te maken natuurlijk.

Groet Martin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht