Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
In de nabije toekomst moet ik waarschijnlijk veel reizen en vraag me af of ik elektrisch wil rijden (liever wel) of toch hybride.
Nu moet ik dus steeds 400km enkel rijden en aangezien de opgave van de scenic 600km is KAN dit een optie zijn.
Zijn er ervaringen hier omtrent lange ritten en of de 600km haalbaar is? Graag ook jullie verbruik in de winterperiodes
Groeten,
Paul
Laatst gewijzigd door Pepone op 05 feb 2025 16:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden:Onderwerp verplaatst naar juiste plaats met nieuwe titel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Volgens de informatie die ik gevonden heb is er de automatisch versnellingsbak met 4 versnellingen en de electromotor met 2 versnellingen.
kom verschillende gegevens tegen.
4 versnellingen
6 versnellingen
Maar volgens mij als je de electromotor en...
Nu het zover is,
De korting op motorrijtuigenbelasting (mrb) gaat vervallen.
2025 vervalt 25% dus 75% van de gewichtsklasse tarief en 2026 100%.
Dit terwijl de geheel elektrisch aangedreven voertuigen (ev) pas bij 25% gaan beginnen. (per wanneer is...
Wie kan mij vertellen welk type 1600 benzinemotor van renault in deze auto is gemonteerd, indien mogelijk Motorcode en eventuele bekende plus en minpunten
Ik heb een plug-in hybride uit 2021. De service waarschuwing brand nu (sleutel). De auto is nog niet aan een onderhoudsbeurt toe.
Ik lees van alle modellen hoe ik deze interval kan aanpassen (OK toets 10 seconden ingedrukt houden). Dit werkt echter...
Goedemiddag, aanstaande vrijdag mag ik mijn Renault Austral uit 2023 ophalen.
Dit is echter wel een 1.6 Mild Hybride met 160 pk, geïmporteerd uit Duitsland.
Weten jullie of daar ook veel problemen mee zijn?
Hoor het graag.
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...