Radio inbouwen/frame Laguna Grand Tour 20 16v 2007

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.
Gebruikersavatar

Topic author
RayK70
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jan 2023 01:02
Actief als: particulier

Radio inbouwen/frame Laguna Grand Tour 20 16v 2007

Bericht door RayK70 »

Hallo mede Renault drivers. Onlangs heb ik een Renault Laguna 2 Grand Tour 2.0-16V Dynamique Automaat aangeschaft.

Hierin wil ik nu een andere autoradio in het dashboard plaatsen zodat ik enkel met mem-cards mijn mp3's beluisteren kan. Geen cd's geneuzel meer voor mij. Met de huidige ingebouwde autoradio is dit helaas niet mogelijk. De huidige RENRDW 270-10 is blijkbaar een heel oud beesje die beperkt is voor mijn wensen. Nu zullen er vast al wel meerdere eigenaren eenzelfde situatie in hun Renault gehad hebben, dus vraag ik mij dit af. Vanzelfsprekend, ik wil een Pioneer of Kenwood inbouwen. Ik zal wel een frame nodig hebben, adapters voor autoaansluiting naar Pioneer of Kenwood of welke dan ook. Nu heb ik ook nog een dikke woofer en een stereo versterker van Caliber die ik in de kofferruimte wil plaatsen aangezien ik meer dan voldoende ruimte hier heb, ga ik hier lekker gebruik van maken, dikke vergulde fuse and all in. Stroom direct vanuit de accu als het kan.

Hoe, welke en waar kan ik alles volledig maar liefst in 1 bestelling op de kop tikken? Heeft er iemand een toppie en aantrekkelijke adres van een goede en betrouwbare webshop? Via Ebay of Amazon? Of iemand wat leuks liggen wat ik mogelijk over kan nemen voor een leuke prijs? (Foto's welkom)

Graag jullie reactie. Alvast heel erg bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht