Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een paar weken geleden is mijn trouwe 15 jaar oude Scenic 2 betrokken geraakt bij een ongeval. Gelukkig geen gewonden maar wel genoeg schade voor een economisch total-loss. Dus op zoek gegaan naar een vervanger gegaan. Financiën waren beperkt maar...
Hallo,
Ben in het bezit van een Renault Megane Scenic 2011 (Bose uitvoering) type JZ en sinds enige tijd worden mijn usb stick niet meer herkent, apparaat is steeds zoekende. Kan iemand mij vertellen welke type Usb aansluiting ik moet hebben ,er...
Bij instappen is de helderheid van het TFT scherm van het dashboard OK maar na starten van de motor wordt de helderheid een stuk minder zodanig dat het bij normaal daglicht bijna niet leesbaar is. Dit is pas sinds een paar weken. Daarvoor heb ik dat...
Hallo
Wij hebben een renault grand scenic uit 2015 nu is het ons opgevallen dat het 3de remlicht niet goed functioneert als wij op de rem trapen dan gan de ledjes heel erg flauw knipperen en sommige doen niks als het remlicht verwijderen en op de...
Vorige week de auto helemaal dood Accu helemaal leeg. Was al een oudere accu. Conclusie accu vervangen. Na het vervangen van de accu werkte alles weer. Voor de zekerheid 's-avonds nog een proefrit gemaakt en alles ging goed. Starten geen enkel...
Ik ben ontevreden over mijn autoradio/navigatie, het systeem is helaas veeeels te gedateerd.
Ik ben mij daarom aan het oriënteren op iets hedendaags en vraag me af of ik dit zonder (al te veel) problemen kan doen.
De navigatie van mijn renault scenic 3 uit 2010 valt steeds met een plofgeluid uit eerste een zwart scherm en start daarna weer op, de radio blijft wel gewoon spelen, als ik de carminat tomtom sd card eruit laat blijft het scherm blauw en alt hij...
Ik heb mijn huidige Grand Senic 1.5 DCI uit 2013 ongeveer 1 jaar geleden 2e hand bij een Renault dealer gekocht. Ik heb er destijds bij de dealer een trekhaak onder laten zetten met een 7...
bedienings schakelaar van raam bestuurderszijde in bedienings unit is kapot.
Nu zie ik dat er losse schakelaars te koop zijn,
Iemand advies hoe de kapotte schakelaar te vervangen zodat dat ik niet...
Als ik mijn gs aanzet dan zie ik wel navigatie en de zender van de radio.Echter geen geluid en naar 30 sec een brom geluid en dan kan ik met de bedieningspaneel van de navigatie niks meer.Heb ook gevoel dat er een contact los zit ook omdat systeem...
Hallo.
Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik een probleem heb wat ik niet opgelost krijg.
Ik heb op/aan mijn achterbank een hondenkleed en -rekken waardoor de honden veilig vervoer kunnen worden. Echter, als zij op een bepaalde manier op de...
Hallo. Ik ben Marcel. Eigenaar van een grand scenic uit 2010.
Lekker op vakantie in zuid Frankrijk. Wat gebeurt er.. iemand gooit een steen op mijn panoramadak. Helemaal aan gort. Heb het dak mechanisme even.open moeten zetten ivb glas opruimen en...
Hallo,
Ik heb een scenic 1,2 tce Bose. Als ik de deuren afsluiten wil met de card gaat alleen de deur aan de bestuurderskant en de achterklep opslot. De deur aan de bijrijdersstoel en de beide achterdeuren blijven open. Ook de brandstof klep blijft...
Ik heb mijn scenic 2 van 2009 ingeruild voor een scenic 3 van 2011, nu staat er in deze auto geen bleutoth. Is er een mogelijkheid om er een radio van een scenic 3 van 2012 in te zetten waar wel bleutooth en een usb aansluiting aan is, de...
Beste Renault Grand Scenic Rijders,
ik heb de fitting vervangen maar de remlicht doet het nog steeds niet. linker remlicht en in het midden doen het gewoon wel.
waar kan het aan liggen? bedrading? zekering is het niet, want dan zou het allemaal niet...
Wij zijn Sandra en Wim, we wonen in het mooie Grevenbicht aan de Maas en zijn sinds kort (4 augustus) in het bezit van een Grand Scenic 2.0 CVT Bose Edition uit juni 2013. Een...
Hallo allen,
Op dit moment problemen met mijn cd speler, met name dat de cd's er pas na langdurig drukken op de ejectknop er uit komen....heel irritant...
Mijn vraag: kan ik mijn originele radio/cd speler uit mijn scenic 3 1.6dci 2011 vervangen door...
Ik heb het forum even doorgelopen en kan het antwoord of het deel antwoord niet vinden.
Ik bezit een senic fase 3 uit september 2009 en ik vind het display ,snelheidsmeter en zo wat ouderwets er uit zien.
Nu heb ik op het internet wel wat modernere...
sinds kort ben de eigenaar van een Renault Scenic III, anno 2011. Nou, deze heeft een... verouderde radio. Dat betekent zonder navigatie en zonder USB (wel chinch).
Ik wil graag een android inbouwen. Maakt niet uit vaste scherm of...
Sinds een maand in het bezit van een mooie Grand Scénic uit 2013 (1.6 dCi). Hiervoor hebben we 4 jaar met veel plezier in een Megane hatchback 1.5 dCi uit 2012 gereden.
Qua knoppen en stijl komt het grotendeels overeen. Alleen bij één knopje vraag...
Ik heb een Renault Grand Scenic III, met keyless entry en driving.
Deze doet de deuren automatisch op slot als de kaart buiten het bereik van de auto is en piept ter notificatie daarvan.
Nu heb ik regelmatig het 'probleem' dat ik een fiets op de...
In mijn GS van 2009 (1.5dci) zit een mooi TFT-scherm. Ik kan met de knop op het dashboard zo'n zes verschillende lay-outs wisselen. Nu zag ik net in een ander topic ook een GS maar dan van 2011 met heel andere lay-outs. Ligt dat aan het bouwjaar...
Hallo,
Als ik in mijn scenic 3/2011 bose luidsprekers plaats die in een bose editie zaten ga ik dan een beter geluid krijgen dan bij de standaard luidsprekers, of zit er bij de bose editie nog iets bij van versterker ofzo?
Grtz.
Auto maakt geen verbinding meer met telefoons.
Al reeds gekoppelde telefoons staan héél licht grijs aangeduid. (Bijna niet zichtbaar).
Als je op 1 van die telefoons...
Sinds een week tikt er iets zan de rechter luidspreker in de deur van mijn scenic 3/2011. Het geluid valt er soms ook weg dus denk ik dat deze zijn beste tijd heeft gehad. Is er hier iemand die goede ervaring heeft met een bepaald type van...
Overal op internet en youtube gezocht, maar ik kom er niet uit. Ik wil de parrot inbouwen, echter weet ik niet waar ik het scherm moet plaatsen. Alles zit zo strak ingebouwd dat ik niet weet hoe of waar ik het kan wegwerken. Wil geen kabels...
Ik heb sinds kort een Scenic 3. Heerlijke update van onze Scenic 2. Er is 1 raar ding aan de hand. Als de telefoon gaat, dan neemt de auto automatisch op, en dan hoort de beller: de gene die u probeert te bellen zit momenteel . achter het...
Ik rij inmiddels al weer een paar maanden blij in mijn ‘nieuwe’ Grand Scenic III Dynamique uit 2014. Wat mij opvalt is dat het verbruik volgens de boordcomputer van geen kant klopt. Zei mijn vorige Scenic dat er 50 liter was verbruikt, dan kon ik...
Hoe kom ik bij een Renault Scenic 2017 het gemakkelijkst bij de ruitenwisserpomp onder/achter het ruitensproeierreservoir onder de motorkap? De pomp van de achterruitsproeier werkt wel maar de vloeistof loopt bij het bedienen van de...
Ik heb sinds enige weken een Grand Scenic III Dynamique uit 2014. De auto bevalt prima, maar wat ik mis t.o.v. mijn vorige Scenic is de keyless entry. Mijn auto heeft geen knopjes op de handgrepen, maar wel de zwarte 'ogen' achter de handgrepen. Ik...
Sinds een paar weken heb ik 2 problemen met de grand scenic uit 2010 aut 2.0.
1. Het raam links voor ging eerst stotterend open, nu gaat hij maar open tot de helft waarbij ik een hoop gekraak hoor wanneer ik hem open wil zetten. Als ik mijn deur...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum