Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij willen een nieuwe Twingo kopen, we zien er echter bijna geen rijden terwijl je wel heel veel C1, peugotjes etc. ziet
Weet iemand hoe dit komt, bevalt ie niet?
eeej! Ik heb hem sinds februari dit jaar, en moet zeggen, hij bevalt prima Ben er zeer over te spreken.
Lekker pittig, goede wegligging en hij ziet er gewoon mooi uit
Waarschijnlijk heeft dit te maken gehad met een leverstraat die nog op gang moet komen. Zo heeft Renault begin dit jaar wel een actie gehad bij diverse dealers om de Twingo onder de aandacht te krijgen. En zo naast alle C1-tje en andere ook terrein te winnen.
Wij zijn tevreden met onze nieuwe Twingo 2 maar wel met een opmerking dat de ruimte in het oude model ruimer leek. Of praktischer ingezet kon worden.
Heb er al aardig wat zien rijden hoor, hier in de straat staat een zwarte, erg mooi.
Als ik het geld had gehad had ik een nieuwe gekocht
Neem in ieder geval de optie vd verschuifbare achterbank, ideaal. Heb ik ook met m'n oude Twingootje, alleen bij het nieuwe model is het volgens mij een optie.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Dit model heeft veel veiligheidsvoorzieningen inparkeerhulp, etc. etc. Wat mijn model niet heeft is een witte streep overschrijding signalering. In de handleiding wordt deze wel genoemd. Ik vraag mij af of iemand weet of dergelijke systemen bij de...
Nette Twingo bj maart 2011 km 271000 apk tot 11 maart 2025 diesel. Kleur rood. Nieuwe radiator met condensor oude was lek. Maart ivm apk service gehad olie en filters vervangen. Lokatie Oude Pekela. Fotos beschikbaar. Vr prijs 1450 euro
Weet iemand hoeveel Watt de lampjes van het instrumentenpaneel vd Twingo 1 zouden moeten zijn?
Lampjes voor stadslicht en dimlicht waren defect en had nieuwe van 1.2 Watt besteld. Die doen het wel maar branden niet zo fel als de originele. Ze zijn...
Sinds maart dit jaar heb ik een Twingo (1.0 SCe Expression UIT 2015) (handgeschakeld) en vrij kort na de aanschaf allerlei problemen nu ben ik benieuwd of iemand anders dit ook ervaart en wat de oplossing is/kan zijn. De volgende...