problemen met kaartje

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie

Topic author
mieke62
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2023 12:44
Actief als: particulier

problemen met kaartje

Bericht door mieke62 »

hallo allemaal, ik ben nieuw hier, en ben niet zo handig met updates ed. ik heb een andere auto gekocht, een kangoo, nu doet de klok het niet, , dit zijn allen streepjes, ik heb al gelezen dat hier een periode terug een update voor is geweest, ik wilde mijn systeem nu ook updaten, maar t lukt niet, ik heb de usb stick in de auto gestopt en ben naar r link gegaan, met dit is grijs en blijft grijs, ik kan hier niet op drukken!! dus kan ook niet updaten, er is 1 update beschikbaar zie ik in de shop, maar hoe krijg ik die nu op mijn navigatie?? hier iemand enig idee?? zonder te moeilijke woorden aub. want zoals ik al zei, ik heb er erg weinig verstand van.
ik heb apparaattype R-link tomtomlive

hoop dat iemand mij kan helpen anders moet ik een nieuwe kaartje kopen, maar weet zelfs niet hoe ik dit moet doen,

alvast bedankt Mieke

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DJG269
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 mei 2021 08:59
Actief als: particulier

Re: problemen met kaartje

Bericht door DJG269 »

Hoi Mieke,

Welkom.
Volgens mij is dit alleen bij de dealer te verhelpen, zij hebben de juiste software versie van de radio unit op een stick staan om te updaten.
Trotse berijder van de Megane IV Break TCe140 Intense 2022 en eigenaar van een Clio IV 0.9TCe90 2015. 8)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht