Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wij verkopen onze Kadjar ivm gezinsuitbreiding (7-pers. Scenic is onderweg )
Zie onderstaande link. https://link.marktplaats.nl/m1972807290 ... nt=app_ios
Nette auto dealeronderhouden in Frankrijk en Nederland.
Bij interesse reageer gerust middels pb of de link van marktplaats.
Ben net nieuw op deze forum en ontdek dat je een geleerde moet zijn om een foto toe te kunnen voegen, geen idee dus hoe.
Maar vanwaar de vraag of ik een en ander wil aanpassen etc.? Heb je interesse in de Kadjar?
A zo. Nee deze gr. Scenic heeft echt alles massage stoelen pan. dak 20” bose installatie etc. Enkel acc en verwarmbare voorruit ontbreekt de rest zit er alles op.
Toegevoegd in 18 secondes:
A zo. Nee deze gr. Scenic heeft echt alles massage stoelen pan. dak 20” bose installatie etc. Enkel acc en verwarmbare voorruit ontbreekt de rest zit er alles op.
@foto's : tijp je reactie en doe ipv versturen eerst, "voorbeeld", dan zal je merken dat je foto's kan toevoegen van op je pc. Bijlage.... Probeer maar en doe na het invoegen nogmaals "voorbeeld"... Zou moeten gelukt zijn. Als je tevreden bent : versturen.
Is ff uit het hoofd, van achter de pc is het makkelijker...
Vraag: Iemand enig idee wat het (praktijk)gemiddelde brandstofverbruik zou moeten zijn van een captur 1.6 E-tech Full hybrid BJ. 2023.
Ik kom zelf uit op een gemiddelde van 5,8 ltr/100km. Lijkt mij wat veel. Afgaande op de recensies die ik heb...
Ik krijg binnenkort mijn Captur full hybride esprit alpine geleverd.
En voor de deze auto heb ik een winterset op het oog met dezelfde steekmaak 5x 114.3 en Naaf 66.1.
Nu wordt mijn auto geleverd met een 19 inch set, Alleen de dealers...
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...
Hoi
mijn Kadjar van 2016 heeft geen mogelijkheid om carplay in te stellen.
zit er gewoon niet op.
mijn vraag is : kan je hier ook een of ander apparaatje koppelen zodat dat wel mogelijk is om carplay te activeren.
ik heb al eens gegoogeld maar zie...
Ik heb me al even op dit forum ingelezen over het 1.2 TCe compressie probleem.
Betreft de 1.2 TCe Bose 2016 met 115000 km op de teller. Het is een keurig nette auto.
Deze pas 1,5 jaar in bezit en pas na aanschaf gelezen over het...