Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb sinds kort (ongeveer 4 maanden) een renault clio 3 gekocht en de auto rijd echt zalig! Alleen 1 probleempje met de cruisecontrol… als ik op de plus duw dan gebeurt er niks maar als ik bv de plus ingeduwd hou en ik heb wel al een snelheid gekozen dan reset hij die wel… en als ik op de min duw dan gaat m’n snelheid omhoog. Om het kort te zeggen dus ik kan m’n cruise control niet verlagen. En soms hapert het minnetje ook ( moet er een paar keer op klikken voordat hij soms reageert) de rechterkant( de resume en de 0) werken wel. Zou er iemand mij kunnen helpen? Groetjes Bruce
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vandaag ben ik de trotse eigenaar van een nagelnieuwe Captur Alpine Hybrid, mijn vraag is of er in de rij knoppen onder het navigatie scherm verlichting dient te zitten, zonet een stukje in het donker gereden, maar vond dat dus maar een donker...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...
Heeft iemand ook al gehad dat bij koude er een raar geluid in het stuur zit.
Je hoort het als gepiep van wrijvend rubber (beetje gefluit) onder het stuur. Het klinkt alsof het uit de cabine komt en niet van buiten.
Dus niet van de banden
Mocht...
Auto gekocht met kapotte motor, andere motor ingebouwd inclusief nieuwe db riem set, alleen nu maakt de auto een raar geluid zodra hij warm wordt, dus langzaam gaat lopen, komt bij distributie...