Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik probeer de map te updaten maar de usb stick triggert de auto niet om te gaan updaten. Het gaat om een Renault Megane Estate Bose uit 2017. Ik heb de volgende stappen ondernomen.
- De kaartupdate gekocht in de R-link store
- R link...
Ik ben sinds 2 weken in bezit van een Renault megane 4 van 2016 welke overigens prima bevalt. Echter zat hier bij aankoop geen Carplay op. Deze heb ik doormiddel van het developer menu en het...
IK heb een (nieuw model, 2020, eind 2019 geleverd) Captur en een Rlink (ik meen R-link2, met een klein scherm), en tot 1-1-2023 Pack navigation connectée en Firmware update over the air .
Ik neem dus aan dat mijn nav kaarten en Rlink 2(?)...
Ik heb sinds kort een Kadjar uit maart 2017.
De rlink versie die er op staat is v2.2.19.300 die zou ik graag willen laten updaten naar v7.0 voor andriod auto.
Rondvraag gedaan bij een aantal dealers in mijn omgeving (noord-Brabant) sommige...
Ik bezit een Adria camper met een Master 3 onderstel uit 2014 , daar zit een fabriek navigatie in Carminat TOMTOM .Nu wil ik de SD card update , maar dit kan ik niet op mijn laptop , kan je een nieuwe SD card bij de dealerkopen , ze staan wel op...