Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds een tijdje een mooie renault megane estate uit 2018. Wat mij opviel is dat de bedieningsknoppen niet worden verlicht. In het donker zie ik geen enkele knop die is verlicht. Ook die op het stuur niet of van de raambediening. Weet iemand of dit een instelling is. Ik kom er zelf niet uit vandaar mijn vraag. Alvast bedankt voor het meedenken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zou graag de banden van onze renault Megane GT willen wisselen gezien de temperaturen en vroeg me af of er hier mensen zijn die me meer kunnen vertrellen over welke krik zij hiervoor gebruiken?
Ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Mark en ik rijdt momenteel in een Renault Zoe uit 2020 met het 52Kwh accu pakket en CSS laden. Deze auto heeft fantastische rijeigenschappen maar het elektrisch rijden beperkt mij...
Winterbanden voor Renault Megane station (2018) op stalen velg met TPMS sensoren. Velgdoppen en wielbouten ook aanwezig.
Banden Continental Wintercontact TS 860 205/55 R16 H
ET 41/42
Ons oog is gevalen op een renault megane 1.2 Série Exclusiv Signature. Mooie auto alles zit er op maar wat houd deze serie precies in? Wat is er anders dan bijv de bose?
Ik ben voornemens om een Megane 3 (Estate of Hatchback) aan te schaffen. Ík ben bang dat ik van de Coupe spijt ga krijgen ivm de beenruimte voor de passagiers achterin de auto. Het is niet zo dat ik een km vreter ben, maar men moet achterin...
Ik ben op dit moment druk op zoek naar een mooie Renault Megane Estate (occasion) en heb al veel zaken helder en op een rij. Nu loop ik alleen nog tegen een enkele zaak aan: de motor. Ik heb al gelezen dat er bij de 1.2 TCe nogal wat...