Ervaringen met versie 9.0.37.x voor Espace V

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Verwijderde gebruiker 43982

Ervaringen met versie 9.0.37.x voor Espace V

Bericht door Verwijderde gebruiker 43982 »

Ik heb recent de firmware van mijn R-link2 in Espace V (2016) met bootloader 5615 geüpgraded van 7.0.24.166 naar 9.0.34.616.
De upgrade verliep soepel en ook de update van de originele iGo kaarten voor dezelfde versie zonder problemen kunnen installeren.

Rij er nu ongeveer een week mee, en draait tot op heden prima. Kan vooral genieten van (bijna) fullscreen Android Auto, wat een verschil met V7!

Nu lees ik op verschillende fora dat er ook 9.0.37.x beschikbaar is voor Rlink2 met deze bootloader. Opgemerkt dat het wel vooral Kadjar en Talisman uitvoeringen zijn, en niet de Espace.

Ik wil graag weten of er ook anderen zijn met een Espace V die geüpgraded hebben van 9.0.34.x naar 9.0.37.x.
Zijn er merkbare verschillen? En is er ook een originele kaart update beschikbaar voor deze firmware, want kan alleen tot 9.0.35.x vinden.

Zie uit naar jullie reacties/ervaringen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



behtjes
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 jan 2024 14:42
Actief als: particulier

Re: Ervaringen met versie 9.0.37.x voor Espace V

Bericht door behtjes »

Ik heb hem geïnstalleerd. Je ziet bij de navigatie TomTom Traffic ipv TMC voor verkeersinformatie. Echter werkt dit volgens mij niet. En volgens mij miste ik nog wat settings die ik niet kon vinden. Ik ben uiteindelijk terug gegaan naar .34.

Wat ik overigens bij .34 ook heb is dat de luchtkwaliteit functie in het menu geen info meer geeft maar een tekst met dat er een automatische filter inzit blabla. Boeit verder niet want je doet er verder niks mee, maar bij v7 kon je echt de kwaliteit aflezen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht