Renault Megane III 2012, zekering probleem, auto geen stroom

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic author
RenaultMeganeIII
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2024 17:05
Actief als: particulier

Renault Megane III 2012, zekering probleem, auto geen stroom

Bericht door RenaultMeganeIII »

Goedemiddag,

Vanmiddag heb ik geprobeerd om een dashcam in te bouwen in mijn renault megane III van 2012. Hiervoor heb ik de zekering ‘Huis met hulporgaan interieur’ losgehaald. Auto gaf toen een storing aan op het dashboard: controleer auto. Hierop heb ik de accu losgehaald (begonnen met de min pool, deur bestuurderskant stond nog open.)

Hierop kabeltje met zekeringvervanger (welke nodig is voor constante stroom naar dashcam) in de zekeringkast gedaan, echter paste deze niet, doordat het kabeltje te breed was (er waren verschillende kabeltjes meegeleverd bij de dashcam, dit was dus niet de juiste.)

Hierop kabeltje met zekering verwijderd, oude originele zekering teruggeplaatst, echter zit de zekering los.
Accu terug aangesloten, alleen auto doet niets meer. Verlichting werkt niet, dashboard werkt niet, auto krijgt geen stroom.
Accu doorgemeten: 12,41 volt.

Zekering opnieuw gecheckt: zit los (toen ik hem eruit haalde met de zekering trekker zat deze veel vaster.) Verder gekeken: het lijkt wel of het metalen deeltje, waar deze zekering contact mee maakt in de zekeringkast weg is, en dat de zekering daardoor los zit. Ik zit namelijk geen metalen deeltjes meer zitten, als ik een andere zekering verwijderen zie ik de metalen deeltjes wel duidelijk zitten in de zekeringkast.

Wat kan ik doen? Iemand tips?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht